  • Data: 2014-09-28 20:56:56
    Temat: Re: Nowy iPhone - niezła lipa
    Od: rs <n...@n...spam.info> szukaj wiadomości tego autora

    On 9/28/2014 12:31 PM, Jan Drawski wrote:

    > 1. HTC przestało być popularne, trendy.
    > 2. Ten model HTC kosztuje połowę ceny iPhone 6.

    > Tylko, że może się okazać, że ze względu na wielkość łatwiej go zgiąć.

    owszem. wiec znajdź teraz smartfon o takich gabarytach innej firmy i go
    porównaj z iphonem 6+. żadne inne porównanie nie ma sensu.
    zamiast mądralować tutaj jaki to apple jest kiepski i podstępny,
    podziękowalibyście mu, że wypościł niedoróbę. tę firmę na to stac, zeby
    ponieść ewentualne konsekwencje. teraz inne firmy mogą wyciągnąć wnioski
    i zabezpieczyć swój sprzęt w sytuacji, kiedy kros ma kaprys noszenia
    takiego wiosła w kieszeni spodni albo siadania na nim.

    > Fakt takiego zginania odstrasza mnie jako potencjalnego nabywcę.

    no i super. nie kupisz. czy fakt, ze go nie kupisz, będzie tym gwoździem
    do applowej trumny, o której niżej wspominasz?

    > Dodatkowo nie ma informacji jak te reklamacje zostały rozpatrzone,
    > przypuszczam, że pozytywnie ale gdyby nie to dla mnie gwóźdź do trumny
    > tej firmy.

    kurcze, a ja czekam na ten gwoźdź już prawie ćwierć wieku, a nawet
    jeszcze trumny nie widziałem. co mnie ominęło?

    > Dodatkowo 70 funtów (około 32 kg.) to dużo a na filmikach
    > widać jak goście wyginają kciukami do pewnego momentu nie używając
    > specjalnie dużej siły. Wydaje się, że warunki badań były tak stworzone
    > aby wyszło jak najwięcej.

    wiadomo przecież, że teorie spiskowe są ciekawsze niż to co pokazują
    mierniki i skale. <rs>