  • Data: 2014-09-28 18:31:57
    Temat: Re: Nowy iPhone - niezła lipa
    Od: Jan Drawski <d...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Według testów zrobionych w niezależnym labolatorium, siła potrzebna
    > na wygięcie iPhone6 jest taka sama jak siła (70 funtów) potrzebna na
    > wygięcie
    > innego popularnego telefonu z metalową obudową: HTC One M8, który jest już
    > od dawna na rynku. Czy ktoś słyszał o telefonach HTC One M8 wyginających
    > się w kieszeniach? Nie.

    1. HTC przestało być popularne, trendy.
    2. Ten model HTC kosztuje połowę ceny iPhone 6.

    > Mało tego, jak się okazuje z testów, iPhone6 Plus wymaga jeszcze *większej*
    > siły (90 funtów) na wygięcie większego modelu. Problem jest wyolbrzymiony.

    Tylko, że może się okazać, że ze względu na wielkość łatwiej go zgiąć.
    Fakt takiego zginania odstrasza mnie jako potencjalnego nabywcę.
    Dodatkowo nie ma informacji jak te reklamacje zostały rozpatrzone,
    przypuszczam, że pozytywnie ale gdyby nie to dla mnie gwóźdź do trumny
    tej firmy. Dodatkowo 70 funtów (około 32 kg.) to dużo a na filmikach
    widać jak goście wyginają kciukami do pewnego momentu nie używając
    specjalnie dużej siły. Wydaje się, że warunki badań były tak stworzone
    aby wyszło jak najwięcej.

    Jan Drawski