  • Data: 2017-11-02 06:39:21
    Temat: Re: Nowy ... bzdury kogucika.
    Od: "Pawelek" <g...@l...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Zenek Kapelinder" <4...@g...com> napisał w wiadomości
    news:516c33de-382a-4785-aa8f-92886c5ca4b6@googlegrou
    ps.com...

    > jesli chcesz udowodnic ze sie myle to masz dac tutaj na to dowod.
    > ja bede miec racje ze akumulator moze byc podlaczony do napiecia 14,2V
    > latami i nic mu nie bedzie, nawet wody nie trzeba bedzie dolac przez kilka
    > lat.

    koguciku, ty pierwszy napisałeś głupotę, więc daj dowód, że nie jesteś
    głupi.

    Ja podałem tytuł książki i autora. Każdy może przeczytać w bibliotece.
    Tam pisze, że przechowywany nowy akumulator należy doładowywać
    co 2 miesiące. Dozwolone jest ładowanie w sposób ciągły, ale napięciem 13,2
    V, nie jest dozwolone napięcie 14,2 V jak ty piszesz.