  • Data: 2017-11-02 11:32:44
    Temat: Re: Nowy akumulaor trzymany w domu - jak dbać oniego?
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "cef" napisał w wiadomości grup
    .pl...
    W dniu 2017-11-02 o 08:47, J.F. pisze:

    >Idź do marketu i obejrzyj towar na półce.
    >Nie znajdziesz żadnego ze śladami mocowania
    >jakiejkolwiek klemy (często bolce zawinięte papierem
    >i zabezpieczone wazeliną czy innym smarem) -
    >sprawdzałęm to kiedyś, bo szukałem jakiegoś
    >akumulatora a miałem przerabiane zaciski
    >i musiałem sprawdzać średnice.
    >Więc albo nie ładują albo schodzą ładnie :-)

    nie laduja, bo schodza ladnie, wiec nie musza ladowac :-)

    Ha, przypomnij w kwietniu, bo teraz nowa dostawa.

    Sobie obejrze - znajde slady na klemach, czy nie laduja, skoro nigdy
    nie ladowali.

    A jesli nie laduja ... nowy akumulator, ciekawe ile wytrzyma na polce
    ...ja tam profilaktycznie nowy akumulator zawsze ladowalem
    prostownikiem, wlasnie zeby nie miec dylematu ile stal ..

    J.