  • Data: 2017-11-02 14:38:54
    Temat: Re: Nowy ... bzdury kogucika.
    Od: WS <L...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu czwartek, 2 listopada 2017 11:46:10 UTC+1 użytkownik J.F. napisał:

    > Mozna sie tylko klocic czy 14.2V jest odpowiednie czy za wysokie ...
    > jak ma stac miesiacami, to ja bym jednak mniej dal, 13.5 powiedzmy.
    > Ale czy 14.2V jakos szybko akumulator uszkodzi ... samochod jak
    > jedzie, to bywa wiecej.

    Lidlowy wg instrukcji z ich strony http://tiny.pl/gpb3j
    http://www.lidl-service.com/static/65812880/92517_PL
    _HU_SL_CS_SK.pdf

    tryb "sniezynka" ;) laduje do 14.7V i przelacza sie na tryb ladowania konserwacyjnego
    (cokolwiek ma to znaczyc) - sporo ludzi podpina toto np. do motocykli na zime i jest
    OK

    WS