  • Data: 2017-11-02 01:27:08
    Temat: Re: Nowy ... bzdury kogucika.
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    Tak mlotku, jesli chcesz udowodnic ze sie myle to masz dac tutaj na to dowod. Dowodem
    bedzie link do ksiazki, zeby kazdy mogl przeczytac a nie tylko ja. A po przeczytaniu
    nie tylko ja mam sie ustosunkowc do tekstu ale inni tez. Dokad tego nie zrobisz to
    zebys sie parafina posral ja bede miec racje ze akumulator moze byc podlaczony do
    napiecia 14,2V latami i nic mu nie bedzie, nawet wody nie trzeba bedzie dolac przez
    kilka lat.