  • Data: 2017-11-02 09:23:01
    Temat: Re: Nowy akumulaor trzymany w domu - jak dbać oniego?
    Od: cef <c...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2017-11-02 o 08:47, J.F. pisze:

    > Ciekawe jak to w supermarketach - laduja, czy nie ma odpowiedzialnego
    > czlowieka, prostownika, gniazdka przy polce ...

    Idź do marketu i obejrzyj towar na półce.
    Nie znajdziesz żadnego ze śladami mocowania
    jakiejkolwiek klemy (często bolce zawinięte papierem
    i zabezpieczone wazeliną czy innym smarem) -
    sprawdzałęm to kiedyś, bo szukałem jakiegoś
    akumulatora a miałem przerabiane zaciski
    i musiałem sprawdzać średnice.
    Więc albo nie ładują albo schodzą ładnie :-)