eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyNowy bat na kierowców? ;-)Re: Nowy bat na kierowców? ;-)
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!not-for-mail
    From: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Nowy bat na kierowców? ;-)
    Date: Fri, 31 Dec 2010 21:38:46 +0100
    Organization: private
    Lines: 35
    Message-ID: <1...@p...pl>
    References: <ifacsc$i42$1@news.onet.pl> <i...@p...onet.pl>
    <ifauqp$bti$1@news.net.icm.edu.pl> <i...@p...onet.pl>
    <ifd5be$k67$1@news.net.icm.edu.pl>
    <7...@d...googlegroups.com>
    <u...@4...com>
    <9b6hk18q9fye$.hpjhye626ago.dlg@40tude.net>
    <ifdj7f$ta6$1@news.net.icm.edu.pl>
    <f...@4...com>
    <ifevve$cdb$1@news.net.icm.edu.pl>
    <t...@4...com>
    <1...@p...pl>
    <7z14v1egbbkt$.1nwdoqg4b56kj.dlg@40tude.net>
    <8...@p...pl>
    <1...@4...net>
    <1...@p...pl>
    <1jiqa11zu3kvn$.15sqv6iiv4m45.dlg@40tude.net>
    NNTP-Posting-Host: 87-205-121-39.adsl.inetia.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: inews.gazeta.pl 1293827927 23940 87.205.121.39 (31 Dec 2010 20:38:47 GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Fri, 31 Dec 2010 20:38:47 +0000 (UTC)
    X-Priority: 3 (Normal)
    X-Mailer: The Bat! (v1.62r) Personal
    X-User: squadack
    X-Comment-To: Raf :-)
    In-Reply-To: <1jiqa11zu3kvn$.15sqv6iiv4m45.dlg@40tude.net>
    X-Newsreader: MyGate/2.6.0.171 (http://barin.com.ua/soft/mygate/)
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2338980
    [ ukryj nagłówki ]

    Hello Raf,

    Friday, December 31, 2010, 8:26:26 PM, you wrote:

    Niewygodne wyciąłeś...

    >>> największa jest przepustowość drogi przy niewielkiej, ale
    >>> niezerowej prędkości.
    >> A to jest nieprawda wynikająca właśnie z tych uproszczeń. Jak się
    >> uproszczeń pozbędziesz, to wyjdzie Ci, że największa przepustowość
    >> jest przy predkosci 2-3 krotnie wyższej.
    > Masz rację. Przy prędkości 2-3 razy większej niż niewielka niezerowa.

    2-3 krotnie wiekszej niż podowana w uproszczonych obliczeniach.

    > Generalnie - istnieje prędkość, przy której występuje maksymalna
    > przepustowość. Jaka ona jest zależy od tak wielu zmiennych, że trudno to
    > wyliczyć. Ale można zmierzyć - stojąc w korku.

    Jak stoisz w korku, to niczego nie zmierzysz. Tym bardziej, że w
    naszych warunkach mamy dodatkowe czynniki, jako choćby TIRoregulatorów
    blokujących jeden pas, co dodatkowo wydłuża korki.

    > To z czym się nie zgadzam, to twierdzenie, jakoby zwiększenie prędkości
    > zawsze powodowało zwiększenie przepustowości.

    A ja się nie zgadzam, z twierdzeniem, że zmniejszanie prędkości to
    sposób na zwiększanie przepustowości.

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl
    PMS++ PJ+ S+ p+ M- W+ P++:+ X++ L++ B++ M+ Z+++ T- W+ CB++
    Nowa strona: http://www.elektronika.squadack.com (w budowie!)

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: