  • Data: 2011-01-03 15:51:37
    Temat: Re: Nowy bat na kierowców? ;-)
    Od: Bydlę <b...@b...com> szukaj wiadomości tego autora

    Arek wrote:

> [...]
    robi

    Pamiętasz?
    Wskazanianie kierującego.

    > Ty tak twierdzisz.

    Nie, przeczytaj powoli ten wątek - kto użył "wskazania kierującego".
    ;>

    > Ja osobiście nie jestem pewien.

    A nieosobiście jesteś pewien?
    Jak?

    > Napisałem na co się
    > powołują.

    Powołują się na przepis, który nie mówi o wskazaniu kierującego.
    Wystarczy przeczytać...

    > Jeżeli robią to bezprawnie to liczyłem, że ktoś będzie
    > potrafił to wykazać.

    Jak by ci to prościej napisać?
    Mam!

    Oni powołują się na przepis, który nie mówi o wskazaniu kierującego!
    Trzeba przeczytać ten przepis, by to wiedzieć.

    > Chętnie się przyznam, ale nie wiem do jakiego. Zacytowałem co dokładnie
    > znajduje się na mandatach.

    I ile razy trzeba będzie jeszcze napisać? źże żą?anie wskazania
    kierującego jest bezprawne, bo przepis mowi o czymś innym?
    Ufff...

    :-)

    > Nie udowodniłeś, że było to bezprawne. Więc

    Zacytuj ten przepis, który wg ciebie mówi o wskazniu KIERUJCEGO.
    W ten sposób sam sobie udowodnisz, skoro mi nie wierzysz.

    > może odwrócimy pytanie: A o czym Ty?

    O tym, że ten przepis nie mówi o wskazaniu KIERUJĄCEGO, więc takie
    źądanie jest bepzprawne w tej sytuacji.
    Od samego początku o tym samym...

    --
    Bydlę