  • Data: 2011-01-03 17:35:08
    Temat: Re: Nowy bat na kierowców? ;-)
    Od: Bydlę <b...@b...com> szukaj wiadomości tego autora

    Arek wrote:
    > W dniu 2011-01-03 15:51, Bydlę pisze:
    >
    > [...]
    >
    >> > Ja osobiście nie jestem pewien.
    >> A nieosobiście jesteś pewien?
    >> Jak?
    >
    > I co to wnosi?

    Nie wiadomo jak traktować twoje wypowiedzi, skoro "osobiście" nie jesteś
    pewien.
    Ta konstrukcja nie ma sensu.
    Rodzi się pytanie, czy reszta wypowiedzi go ma...

    > A kogo?

    Nie czytać kogo, a czytać co.
    Wystarczy przeczytać przepis, na który się powołują.

    > Najwyraźniej mam problemy z czytaniem

    Tak, ta dyskusja dowodzi tego dobitnie.

    > bo ja widzę czarno na białym, że
    > właściciel lub posiadacz pojazdu jest obowiązany wskazać na żądanie
    > uprawnionego organu, komu powierzył pojazd do kierowania i tyle.

    QJJP! Widzisz co piszesz, ale wciąż nie rozmiesz?

    Gdzie tam jest napisane, że masz wskazać kto KIEROWAŁ pojazdem?
    Masz wskazać komu dałeś samochód, nie kto nim kierował!

    Dlatego żądanie wskazania kierującego jest bezprawne, bo przepis
    wyraźnie mówi o wskazaniu osoby, której dałeś kluczyki, nie kto kierował!

    > Ale po co mam go cytować?

    Bo co trochę powołujesz się na wskazanie kierującego, a takiego przepisu
    nie ma.
    Dlatego chcę, byś wskazał taki przepis, skoro sądzisz, że istnieje.

    > Podałem dokładnie który to.

    Nie. Podajesz treść przepisu o żądaniu wskazania, komu powierzyłeś
    samochód, (pojazd), nie kto nim kierował.

    > Jak na razie
    > starasz się udowodnić, że go na oczy nie widziałeś.

    Tak, na oczy nie widziałem przepisu żądającego wskazania osoby, która
    kierowała pojazdem.
    Przecież cały czas o tym piszę używając dokładnie tych wyrazow.

    > To jeszcze raz zapytam, na jakiej podstawie twierdzisz, że to jest
    > bezprawne?

    Bo przepis mówi o wskazaniu osoby, której dałeś samochód (pojazd), a nie
    o wskazaniu kierującego.
    Więc żądanie wskazania kierującego jest bezprawne, bo przepis mówi o
    wskazaniu osoby, której powierzyłeś pojazd.
    Nie o wskazaniu kierującego.

    > Bo cały czas wypisujesz jakieś ogólniki z których kompletnie
    > nic nie wynika.

    ???
    Piszę ci cały czas to samo, że przepis nie mówi o wskazywaniu kierującego.
    To wg ciebie jest ogólnik?
    To jeszcze raz, może dotrze: przepis nie mówi o wskazaniu kierującego.
    Jeśli wydaje ci się, że jest inaczej, to zacytuj ten przepis, który wg
    ciebie mówi o wskazaniu kierującego.

    --
    Bydlę