  • Data: 2011-01-03 16:45:29
    Temat: Re: Nowy bat na kierowców? ;-)
    Od: Arek <a...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2011-01-03 15:51, Bydlę pisze:

    [...]

    > A nieosobiście jesteś pewien?
    > Jak?
    I co to wnosi?

    > Powołują się na przepis, który nie mówi o wskazaniu kierującego.
    > Wystarczy przeczytać...

    A kogo?

    > Jak by ci to prościej napisać?
    > Mam!
    >
    > Oni powołują się na przepis, który nie mówi o wskazaniu kierującego!
    > Trzeba przeczytać ten przepis, by to wiedzieć.

    Ale który, mówisz o art.78 ust.4 ustawy Prawo o ruchu drogowym?

    > I ile razy trzeba będzie jeszcze napisać? źże żą?anie wskazania
    > kierującego jest bezprawne, bo przepis mowi o czymś innym?
    > Ufff...

    Najwyraźniej mam problemy z czytaniem bo ja widzę czarno na białym, że
    właściciel lub posiadacz pojazdu jest obowiązany wskazać na żądanie
    uprawnionego organu, komu powierzył pojazd do kierowania i tyle.

    Czy te żądanie są bezpodstawne to nie mam pojęcia. Najwyraźniej masz
    większą wiedzę w tym zakresie, ale postanowiłeś zachować ją dla siebie.

    > Zacytuj ten przepis, który wg ciebie mówi o wskazniu KIERUJCEGO.
    > W ten sposób sam sobie udowodnisz, skoro mi nie wierzysz.

    Ale po co mam go cytować? Podałem dokładnie który to. Jak na razie
    starasz się udowodnić, że go na oczy nie widziałeś.

    > O tym, że ten przepis nie mówi o wskazaniu KIERUJĄCEGO, więc takie
    > źądanie jest bepzprawne w tej sytuacji.
    > Od samego początku o tym samym...

    To jeszcze raz zapytam, na jakiej podstawie twierdzisz, że to jest
    bezprawne? Bo cały czas wypisujesz jakieś ogólniki z których kompletnie
    nic nie wynika.

    A.