  • Data: 2011-01-03 11:17:53
    Temat: Re: Nowy bat na kierowców? ;-)
    Od: Arek <a...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2010-12-31 20:20, Bydlę pisze:

    > To ich nie stosuj.
    > Rozmawiamy o bezprawnym żaądaniu wskazania sprawcy.

    Ty tak twierdzisz. Ja osobiście nie jestem pewien. Napisałem na co się
    powołują. Jeżeli robią to bezprawnie to liczyłem, że ktoś będzie
    potrafił to wykazać.

    > A ty o czym?
    > (o ile masz jaja i będziesz miał odwagę przyznać się do błędu, ofkorz)

    Chętnie się przyznam, ale nie wiem do jakiego. Zacytowałem co dokładnie
    znajduje się na mandatach. Nie udowodniłeś, że było to bezprawne. Więc
    może odwrócimy pytanie: A o czym Ty?

    A.