  • Data: 2010-12-28 21:38:52
    Temat: Re: Nowy bat na kierowców? ;-)
    Od: "Raf :-)" <r...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Tue, 28 Dec 2010 21:15:55 +0100, 'Tom N' napisał(a):

    > LOL

    No nie dziwie się, jeśli czegoś się nie rozumie, najłatwiej to wyśmiać.

> [...]
    > wyjechał o 14:00
    >
    > Przy zakładanych 40km/h i odstępie 10m, pierwszy wjechał o 12:00 i wyjechał
    > o 14:30, ostatni wyjechał o 17:00
    >
    > Podsumowując: od 12 do 14 autostradą przejechało 1000(tysiąc) pojazdów z
    > prędkością 100 km/h oraz 0(zero) pojazdów z prędkością 40 km/h), ale do
    > 17:00 to rzeczywiście tych jadących 40 km/h będzie 2500, tylko, że od 14 do
    > 17 autostradą przejechałoby kolejne 3000 jadących co 100 metrów z prędkością
    > 100 km/h, co daje 2500/4000 od 12:00 do 17:00 odpowiednio dla jadących

    To o czym piszesz to nie jest przepustowość. To tak, jakbyś powiedział, że
    to nieprawda, że z kranu możesz nalać 10 l wody na minutę, bo zakręciłeś
    zawór w piwnicy i nic się nie lało.

    Albo gdyby twój sąsiad powiedział we na tym polu można zebrć 100 kwintali
    pszenicy z hektara, a ty byś powiedział, że to bzdura, bo ty w czerwcu nie
    zebrałeś nic, a gdybyś miał zebrać w sierpniu 100 kwintali, to w czerwcu
    powinieneś już mieć 50 kwintali.

    A teraz marsz do kąta i wstydź się, bo to napisałeś nawet twoje wnuki będą
    czytać (w Internecie nic nie ginie) i będą się śmiać, jakiego to "mądrego"
    dziadka mają.

    (Proszę do mnie nie strzelać, nie mam pojęcia ile pszenicy zbiera się z
    kwintala, a tylko pełnym wysiłkiem woli powstrzymałem się, przed napisaniem
    o kwintalach buraków).

    Raf :-)