eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyNowy bat na kierowców? ;-) › Re: Nowy bat na kierowców? ;-)
  • Data: 2010-12-28 22:22:01
    Temat: Re: Nowy bat na kierowców? ;-)
    Od: 'Tom N' <n...@i...dyndns.org.invalid> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Raf :-) w <news:rlqppesza4ps$.179pal4j30bui.dlg@40tude.net>:

    > Dnia Tue, 28 Dec 2010 21:37:50 +0100, 'Tom N' napisał(a):

    > redkosci przepustowosc jest wieksza.
    >>> Człowieku, czy ty wiesz jaka jest różnica pomiędzy przepustowością a
    >>> prędkością jazdy? Myślisz, że gdyby jabłka zamiast 6 miesięcy rosły tylko
    ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
    ^^
    >>> cztery (szybciej), to miałbyś większy plon jabłek (przepustowość) z tego
    ^^^^^^^^^^^^^^^^^
    >>> samego drzewa?
    >> Zakładając tą samą wydajność jabłoni przy cyklu 6 i 4 miesięcznym plon przy
    >> krótszym cyklu będzie w skali roku większy o 1/3

    > Powodzenia w zbiorze jabłek które dojrzewają od stycznia do marca!

    To były Twoje założenia te podkreślone -- ja Ci je uściśliłem i policzyłem
    to czego Cię w szkole podstawowej nie nauczono.

    > Cykl owocowania normalnej jabłoni trwa 12 miesięcy, bez względu na to ile
    > trwa okres przerwy wegetacyjnej.

    Tak szybko rezygnujesz ze swoich założeń?

    >>> Rzeczywista przepustowość to ilość samochodów, które
    >>> przejeżdżają przez wybrany punkt na drodze w jednostce czasu i składa się
    >>> na nią czas przejazdu samego samochodu i czas "przejazdu" odstępu między
    >>> autami.
    >> Punkt? A dlaczego nie "przekrój"?

    > Zależy, czy patrzysz z góry (wtedy przekrój) czy z boku. Tyle że przekrój
    > drogi ma też inne znaczenie, więc nie chciałem wprowadzać zamętu.

    >>> Jeszcze raz - droga z korkiem poruszającym się z prędkością około 30 km/h
    >>> ma kilka razy większą przepustowość
    >> Raczej "gęstość/zatłoczenie"

    > A weź sobie poczytaj to:
    > http://www.scribd.com/doc/13570152/Michal-StanekInte
    ligentne-Systemy-w-Zarzdzaniu-Ruchem-Drogowym#outer_
    page_11
    > i nie siej zamętu. Jak przeczytasz i zrozumiesz, to porozmawiamy.

    No to zacytujmy to czego nie zrozumiałeś:

    "Podstawowymi parametrami służącymi określeniu warunków ruchu drogowego są:
    natężenie, gęstość oraz prędkość jazdy pojazdów. Wzajemna zależność pomiędzy
    tymi wielkościami, przedstawiona równaniem 1.1, określana została jest jako
    fundamentalne równanie ruchu. Q = v ? k, (1.1) gdzie Q oznacza natężenie
    ruchu pojazdów [P/h], v określa średnią prędkość ruchu pojazdów wyznaczoną z
    średniego czasu przejazdu pojazdów przez badany przekrój podłużny drogi
    [km/h], k jest gęstością ruchu [P/km]"

    Resztę doczytasz zapewne...

    --
    Tomasz Nycz
    [priv-->>X-Email]

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: