  • Data: 2017-02-17 16:02:21
    Temat: Re: Nowy Polski samochód elektryczny
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Myjk" napisał w wiadomości
    Fri, 17 Feb 2017 13:33:18 +0100, J.F.

    >Wcale bym się nie zdziwił. W końcu koleś jest tak przedpotopowy, że
    >niedługo go postawią w muzeum przed dinozaurami. Pomysł z eliminacją
    >zaniesczyszczeń powietrza na rzecz zmniejszenia kosztów leczenia z
    >powodu
    >złego stanu powietrza, nie jest w żaden sposób głupi. Na zachodzie (i
    >północy) już dawno do takiego wniosku doszli.

    Do jakich oni tam wnioskow doszli i czy prawdziwych to ja nie wiem.
    Wiem za to ze u nas "smog, smog, smog", a przeciez powietrze powinno
    byc czystsze niz dawniej.

    Za to wiem, ze mu moga powiedziec "wprowadzimy oplaty, bedzie na 500+
    i powiemy, ze dbamy o srodowisko".
    A placil bede ja :-(

    >1800zł/rok za 180m2 domu (z CWU), bez trucia z niskiej emisji, to
    >dużo?
    >Polemizowałbym. :P

    Z pompa czy grzalkami ?

    >Ale emitowane wysoko i do tego przefiltrowane. Oddziaływanie na ludzi
    >bardzo minimalne, szczególnie przy zestawieniu diesli czy
    >piecy/kominków
    >pod strzechami dmuchającymi syfami prosto w nos.

    Badania sponsorowaly elektrownie i Kompania Weglowa :-)

    >Paradoksalnie PC nie uznają za OZE. Co jest głupotą,
    >bo PC w ponad 3/4 korzysta z OZE.

    No nie wiem co za OZE. Geotermia czy slonce ?

    >Ruski czy nie ruski, jest czystszy niż wyngiel.

    Dopoki nam Ruscy kurka nie zakreca, a Niemcy ceny nie podniosa :-)

    J.