  • Data: 2017-02-17 16:26:10
    Temat: Re: Nowy Polski samochód elektryczny
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 17.02.2017 o 16:13, Myjk pisze:

    > Jak nie musisz, to nie klikaj.

    No nie klikam:P

    > Ubzdurałeś sobie, że chcę cię do czegoś przekonać. Nie chcę i nic nie muszę
    > wyszukiwać, bo już dawno o tym czytałem i wiem -- inaczej bym nie napisał
    > przykładu że są 20-stanowiskowe (a nawet 28) czardżery. I jakoś okoliczne
    > dzielnice nie gasną z powodu braku prądu.

    Spoko. Ja wiem, też że są na przykład 700 metrowe wieżowce - i co z tego?

    > Przecież wiadomo że polaki to najmundrzejsze na całym świecie. Od zawsze
    > tak było, jest i będzie. Że pomiary jakości powietrza mówią swoje to już
    > mało istotne.

    No właśnie ostatnio się tak słabo złożyło, że smog nawiedził nasze
    miasto w długi weekend - akurat wtedy jak samochodów na ulicach było jak
    na lekarstwo. Nawet "oficjalne" dane mówią, że transport odpowiada za
    mniej niż 20% pyłów w powietrzu. Ponadto tam gdzie jest smog, to sporo
    ludzi jeździ na benzynie czy LPG, bo pasat w tedeiku się słabo na miasto
    nadaje. Za znakomitą większość odpowiadają piece (faworyzowane w
    audytach energetycznych)

    > Udział samochodów w
    > zanieczyszczeniach jest mniejszy, ale nadal większy niż przy elektrykach.

    No to się zajmij tymi "komminkami" na biomasę a nie jak tu ze
    społecznych pieniędzy dołożyć do prywatnych biznesów i dopłacić bogatym
    do prywatnych samochodów i wspierać polskie górnictwo. Socjalizmu ci mało?

    > Dodatkowo nadal nie jest fajnie wdychać czarne chmury dymu z rury
    > wydechowej jadąc w korku -- bo stężenie z pozoru mizerne nagle
    > niebezpiecznie wzrasta. No a ile można jechać na obiegu zamkniętym?

    Misiu - skąd ci przyszło do głowy, że skoro nie jestem hurraorymistą w
    sprawie samochodów elektrycznych, to popieram dizle z wyciętymi filtrami
    i zjechanymi pierścieniami? Miejsce szrotów jest na szrocie, natomiast
    pomysł "ekologów" żeby wymieniać samochód co 5 lat na nowy, bo inaczej
    to mu się z rury dymi jest... nieekologiczny.

    > Słabo, ale jednak wychodzą. Pomijając, że te audyty są o kant dupy potłuc.

    No przecież napisałem, że słabo - wyjść zawsze wyjdą, bo przecież
    inaczej nie zapłacą, tylko kijowo. A i to jak trochę oszukasz. Mówię ci
    - podstawa to kominek i oświadczenie użytkownika że intensywnie pali
    biomasą. To jest ekologiczne - tak rzecze rozporządzenie. Prąd jest
    nieekologiczny - tak rzecze to samo rozporządzenie;)