    From: Shrek <...@w...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Nowy Polski samochód elektryczny
    Date: Fri, 17 Feb 2017 15:44:43 +0100

    W dniu 17.02.2017 o 15:08, Myjk pisze:

    > Chcesz się dowiedzieć, musisz klikać.

    Ja nie muszę.

    > Ja za ciebie klikać nie mam zamiaru
    > -- raz wystarczyło, choć informację o tym gdzie jest czardżer na 20
    > stanowisk można było wygóglać w 10 sekund. W porywach.

    Ty mnie chcesz przekonać - ty wyszukuj. Tak to działa:P

    > Leczenie ludzi którzy się rok w rok trują w domach i na ulicach też jest z
    > pieniędzy podatników -- i jakoś ci to wcale nie przeszkadza.

    Bez przesady - to, że oszukują na dislach i wycinają filtry, to nie
    znaczy, że benzyna czy LPG to jakieś straszne zagrożenie jest.

    Tak czy inaczej - samochody dopowiadają za stosunkowo niewielką ilość
    zanieczyszczeń, a w PM10 to głównie z opon i klocków - zdaje się, że
    tesle akurat nieźle gumy palą;)

    Więc nie. NIe ma mojej zgody, żeby 90% społeczeństwa dofinansowywało
    zabawę bogatszej 10% części.

    > Wychodzą.

    Słabo wychodzą. Wiem, że ci ciężko uwierzyć, że ktoś się na czymś lepiej
    zna od ciebie, ale akurat audyty to akurat ogarniam. Podstawa żeby
    dobrze wyszedł, to mieć kominek (na bioma^H^H^H^Hśmiecie).

    Shrek