  • 81. Data: 2009-05-22 06:48:57
    Temat: Re: Nowy Pentax :)
    Od: "gebi" <g...@p...fm>

    Użytkownik <T...@s...in.the.world> napisał w wiadomości
    news:Titus_Atomicus-44C481.00404422052009@news.onet.
    pl...

    > E, sadze jednak ze to b. przydatna rzecz. Nie tylko w makro.
    > Ja np. lubie zdjecia z zabiej perspektywy...
    Ale nie pisz, że to jedna z najbardziej oczekiwanych funkcji. Podobnie jak filmy
    HD to fajny dodatek i dobrze go mieć, ale nie jest najważniejszy.
    Zdecydowanie lepiej, że Pentax postawił tutaj choćby na usprawnienie AF-u. Jeśli
    to prawda co mówią, to odpadnie chyba największy argument co niektórych
    przeciwko temu systemowi.

  • 82. Data: 2009-05-22 08:05:29
    Od: "Paweł W." <p...@p...onet.pl>

    gebi pisze:

> [...]
    > Zdecydowanie lepiej, że Pentax postawił tutaj choćby na usprawnienie
    > AF-u. Jeśli to prawda co mówią, to odpadnie chyba największy argument co

    Ależ jest to jedna z najbardziej oczekiwanych funkcji - przeze mnie. :)

    Pozdrawiam,
    Paweł W.

  • 83. Data: 2009-05-22 08:22:07
    Od: m...@g...com

    > Ależ jest to jedna z najbardziej oczekiwanych funkcji - przeze mnie. :)

    Gdzies 3 tygodnie temu na forum Pentaxa pierwsze komentarze wrzucili
    ludzie, ktorzy mieli przedpremierowy kontakt z puszka.
    Napisali wtedy cos o wyswietlaczu na kablu. Narazie po premierze cisza
    w tym temacie, ale moze Pentax jako jedeno z akcesoriow bedzie
    sprzedawal jakis ekranik na kablu.
    Byloby to calkiem fajne rozwiazanie chociaz kolejny gadzet do noszenia.

  • 84. Data: 2009-05-22 08:25:50
    Od: "Paweł W." <p...@p...onet.pl>

    m...@g...com pisze:

> [...]
    > sprzedawal jakis ekranik na kablu.
    > Byloby to calkiem fajne rozwiazanie chociaz kolejny gadzet do noszenia.

    ZigView już takie oferuje. Tylko nie pamiętam, czy one pracują pod
    wyjściem VGA, czy też pod HDMI. Jeśli pod HDMI i faktycznie oferują
    większą rozdzielczość niż VGA to byłoby miodzio, ale aparaty chyba nie
    oferują podglądu na żywo w FullHD, jedynie przeglądanie zdjęć.

    Pozdrawiam,
    Paweł W.

  • 85. Data: 2009-05-22 08:26:30
    Od: Bartosz Mierzwiak <b...@w...pl>

    On Fri, 22 May 2009 01:22:07 -0700 (PDT), m...@g...com <m...@g...com>
    wrote(a):

    [...]
> [...]
    > sprzedawal jakis ekranik na kablu.
    > Byloby to calkiem fajne rozwiazanie chociaz kolejny gadzet do noszenia.

    Takie gadżety można już od dawna kupić od alternatywnych producentów
    (nie wiem czy pasują do wszystkich wizjerów - są różne modele).

    pozdrawiam, B.

  • 86. Data: 2009-05-22 09:17:08
    Od: m...@g...com

> [...]
    > większą rozdzielczość niż VGA to byłoby miodzio, ale aparaty chyba nie
    > oferują podglądu na żywo w FullHD, jedynie przeglądanie zdjęć.

    Tak wiem, ze juz cos takiego jest od niezaleznych gadzetotwrocow, ale
    gdyby to bylo dedykowane rozwiazanie Pentaxa to podejzewam, ze mogloby
    to byc w jakis sposob wyrozniajace sie. Inaczej nie wchodziliby w to.

  • 87. Data: 2009-05-22 09:18:02
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Fri, 22 May 2009, "Paweł W." wrote:

    > ZigView już takie oferuje.

    Możesz powiedzieć *jak*?
    Przecież zewnętrzne urządzenie nie ma dostępu do danych z matrycy.
    Wszystkie modele, ktorych opisy widziałem, "zdejmowały" dane
    z matówki.

    pzdr, Gotfryd

  • 88. Data: 2009-05-22 09:23:08
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Fri, 22 May 2009, Bartosz Mierzwiak wrote:

> [...]
    >
    > [...]
    [...]
    > Takie gadżety można już od dawna kupić od alternatywnych producentów

    Wątpię :)
    No chyba że aparat ma elektryczne wyjście na sygnał live-view.
    "Alternatywni" to matówkę filmują...

    > (nie wiem czy pasują do wszystkich wizjerów - są różne modele).

    Ale mi się wydaje, że chodzi o *inne* rozwiązanie.
    O "normalny" (?) ekranik na kablu, biorący dane *z matrycy*
    Przecież film obrazu z matówki nie może mieć np. porównywalnego
    stosunku sygnał/szum wobec tego z matrycy.
    Nie-ta-kategoria-jakości rozwiązania.

    pzdr, Gtofryd

  • 89. Data: 2009-05-22 12:06:55
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    Gotfryd Smolik news napisał(a):

    > Ale mi się wydaje, że chodzi o *inne* rozwiązanie.

    K-7 wyposażono w gniazdo mini HDMI więc nie problemu z podłączeniem
    zewnetrznego monitorka. Pytaniem tylko jest co będzie na tym widać.
    Jeżeli będzie to 1:1 to co widać na ekraniku wbudowanym to mamy
    zęwnętrzne LV ;)

    j.

    --
    www.e-glosowanie.org - 4 czerwca weź udział w
    pierwszym w Polsce głosowaniu przez Internet!

  • 90. Data: 2009-05-22 13:52:53
    Od: "Paweł W." <p...@p...onet.pl>

    Gotfryd Smolik news pisze:

    > Możesz powiedzieć *jak*?
    > Przecież zewnętrzne urządzenie nie ma dostępu do danych z matrycy.
    > Wszystkie modele, ktorych opisy widziałem, "zdejmowały" dane
    > z matówki.

    Poprzez gniazdo telewizyjne/hdmi. Widziałem kiedyś taką wersję ZigView,
    ale teraz na ich stronie nie widzę tego. Może to nie było tej firmy?

    Pozdrawiam,
    Paweł W.