  • 31. Data: 2009-02-24 12:32:42
    Temat: Re: Nowy Olek! E-620!
    Od: Piotr Suchowski <p...@t...wklej.moje.nazwisko.pl>

    de Fresz pisze:
    > Brakuje jeszcze najmniejszej lustrzanki na rynku - odpowiednika E420,
    > który właśnie za wymiary jest przez wielu ceniony. Choć może ten segment
    > zeżre m4/3? Się okaże.

    Oly wycofał linie e4xx na rzecz m4/3, co chyba dość wyraźnie widać.

    --

    format

  • 32. Data: 2009-02-24 12:45:34
    Od: Mateusz Ludwin <n...@s...org>

    StaM wrote:
    > Popieram...

    > ...z szklem 24-120

    Mowa o ekwiwalencie na FF?

  • 33. Data: 2009-02-24 12:46:05
    Od: Mateusz Ludwin <n...@s...org>

    f...@g...SKASUJ-TO.pl wrote:

    > Niestety, mylisz się, kolego. Wizjer wielkości tego z 450D i D60 jest w E-30.
    > Zaś ten z E-620 co najwyżej dociągnie do poziomu A350.

    Wiem że wizjer wielkości 350D jest w E400 bo porównywałem patrząc jednocześnie
    przez oba.

  • 34. Data: 2009-02-24 12:48:03
    Od: Mateusz Ludwin <n...@s...org>

    Marx wrote:
    > Poprawka: Pelna klatka, ze wzgledu na cene, jeszcze dlugo bedzie *niszowa*.

    Podejrzewam że zawsze będzie niszowa.
    Bo co niby daje FF? Matryce w APS-C są już tak dobre, że dają używalne ISO3200,
    a w szkłach APS-C spokojnie wygrywa, bo za 1/3 kasy mamy to co w FF za kilka
    tysięcy. Dla mnie jedyną zaletą FF jest możliwość robienia fajnych zdjęć
    standardem z F1.4, to wszystko.

  • 35. Data: 2009-02-24 12:52:56
    Od: StaM <v...@u...com>

    On 24 Lut, 13:45, Mateusz Ludwin <n...@s...org> wrote:

    > Mowa o ekwiwalencie na FF?
    > --
    > Mateusz Ludwin
    oczywiscie , inaczej 12-60

  • 36. Data: 2009-02-24 12:57:20
    Od: dominik <n...@d...kei.pl>

    Mateusz Ludwin pisze:
    > Bardzo ładnie, zastąpi E400.

    U Ciebie chyba każde kolejne wypuszczane body zastępuje to nieszczęsne
    E400 :) To ile Ty ich w końcu już masz? :)

    --
    jgs .--.
    dominik gg:919564 (\_/)/ _ \

  • 37. Data: 2009-02-24 12:58:38
    Od: dominik <n...@d...kei.pl>

    de Fresz pisze:
> [...]
    0.asp
    > Jak dla mnie, trochę bez sensu sobie Olek zagęszcza linie modelową. Ten
    > aparat powinien się nazywać E530 i być następcą 520.

    Jak zaraz trzeba będzie ubijać 4/3 w obliczu m4/3 to niech do tej
    szóstki już dojdą :)

    --
    jgs .--.
    dominik gg:919564 (\_/)/ _ \

  • 38. Data: 2009-02-24 13:12:21
    Od: dominik <n...@d...kei.pl>

    Mateusz Ludwin pisze:
    > Podejrzewam że zawsze będzie niszowa.

    No przez te kilkadziesiąt lat była niszowa ;) hyhy :)
    A dziś też nikt absolutnie nie chce kupować! :D

    > Bo co niby daje FF?

    Kontrola nad GO jakiej w życiu nie widziałeś,
    Jeszcze lepsze ISO.
    Wreszcie pełne wykorzystanie masy całkiem niezłych obiekytywów.

    > Matryce w APS-C są już tak dobre,

    ...że nic absolutnie nie trzeba? :)
    Mów za siebie, ja tam miło powitam coraz to lepsze i to pełnoklatkowe,
    bo APS-C jest tylko przejściowym śmiesznym wynalazkiem.

    > że dają używalne
    > ISO3200,

    Gdy pełna klatka daje używalne ISO6400 lub nawet jeszcze większe.

    > a w szkłach APS-C spokojnie wygrywa, bo za 1/3 kasy mamy to co
    > w FF za kilka tysięcy.

    A pokaż ceny cropowych szkieł olympusa i odpowiadające mu obiektywy
    pełnoklatkowe z cenami - chcę widzieć te 1/3 ceny jak to objawiasz. Olek
    ma nawet deko łatwiej bo jeszcze mniejszy od APS-C.

    > Dla mnie jedyną zaletą FF jest możliwość robienia
    > fajnych zdjęć standardem z F1.4, to wszystko.

    A jeszcze poza tym są świetne 85/1.4, 135/1.8 czy 200/2...
    Dodawaj więc wszędzie "moim zdaniem".

    --
    jgs .--.
    dominik gg:919564 (\_/)/ _ \

  • 39. Data: 2009-02-24 13:13:20
    Od: dominik <n...@d...kei.pl>

    Piotr Suchowski pisze:
    > Oly wycofał linie e4xx na rzecz m4/3, co chyba dość wyraźnie widać.

    I bardzo dobrze. Mam nadzieję, że puszczą to owe maleństwo i z
    stabilizacją. Byłoby miłe :)

    --
    jgs .--.
    dominik gg:919564 (\_/)/ _ \

  • 40. Data: 2009-02-24 13:19:13
    Od: dominik <n...@d...kei.pl>

    Tomasz Jakubowski pisze:
    > Bądźmy obiektywni i oceniajmy hit na podstawie aktualnej oferty rynku a
    > nie tego co było kiedyś - w ten sposób wszystko można zaklasyfikować do
    > rangi hitu ;-)

    No i bajerem było zwiększanie o kilka tysięcy pikseli tych ekraników.
    Pojawiały się takie z 120k, 150k, 180k, 210k, 220k, 230k itd. (jedynym
    wyjątkiem była minolta, gdzie nagle zrobili super ekran w evf) Kolejne
    kroki to było zawsze o ułamek cala przekątnej więcej i niewiele w
    pikselach. Jak by mi ktoś powiedział, że nowy ekranik ma 2.7cala zamiast
    2.5cala i 230k zamiast 220k to to jest bajer pomijalny często.
    Za to nowe ekraniki "hi res" nagle w stosunku do poprzednich przyniosły
    zamiast 220k pikseli to 920k! Cale wskoczyły nieznacznie. Różnice widać
    na dłoni. To chyba najlepsza zmiana w ergonomii od wielu lat.

    --
    jgs .--.
    dominik gg:919564 (\_/)/ _ \