  • 21. Data: 2009-02-24 10:52:32
    Temat: Re: Nowy Olek! E-620!
    Od: Mateusz Ludwin <n...@s...org>

    Jakub Jewuła wrote:

    > Skad Ci sie wzielo to szklo za 4kzl?
    >
    > G1 dostajesz ze szklem, ktorego 99% ludzi ni bedzie
    > wymieniac bo po co? jedyny ew. powod to jasniesze szklo,
    > bez ktorego wiekszosc moze sie pokojnie obejsc.

    Nie do G1 tylko do tych FF które zostaną na rynku.

    > Tak jak E-1 np? ;)

    E1 kosztował ponad 10000 zł i poza budową nie miał żadnych atutów w porównaniu z
    konkurencją.
    Ten E620 w takim zestawie będie bić na głowę wszystki D80, D90, 450D z
    doczepionymi Tamronami za 1500.

  • 22. Data: 2009-02-24 11:01:31
    Od: Bartosz Mierzwiak <b...@w...pl>

    On Tue, 24 Feb 2009 11:45:54 +0100, Jakub Jewuła <b...@s...com.pl> wrote(a):

    > G1 dostajesz ze szklem,

    Gratis oczywiście. ;)

    > ktorego 99% ludzi ni bedzie

    ja stawiam że 16% ;)

    > wymieniac bo po co?

    Chocby po to żeby mięc dla odmiany szeroki kąt. ;)

    > jedyny ew. powod to jasniesze szklo,
    > bez ktorego wiekszosc moze sie pokojnie obejsc.

    Pomidor, pomidor... ;)

    B.

  • 23. Data: 2009-02-24 11:06:24
    Od: StaM <v...@u...com>

    On 24 Lut, 11:52, Mateusz Ludwin

> [...]
    > konkurencją.
    > Ten E620 w takim zestawie będie bić na głowę wszystki D80, D90, 450D z

    fanatyk, czy prorok? ;-)
    StaM

  • 24. Data: 2009-02-24 11:14:29
    Od: Mateusz Ludwin <n...@s...org>

    StaM wrote:
    > On 24 Lut, 11:52, Mateusz Ludwin
    >
    > fanatyk, czy prorok? ;-)

    Matryca całkowicie konkurencyjna w stosunku do innych body za 2000-2500 zł (może
    D90 tu wygrywa). Wizjer na pewno większy niż w 450D i porównywalny z D60.
    Odchylany LCD - w tej cenie trzeba zapomnieć. Szkła - największy cymesik. 14-54
    - 1500 zł, 9-18 - 1500 zł. Wszystko stabilizowane w body. Jako aparat na miasto
    będzie po prostu rewelacyjny.

  • 25. Data: 2009-02-24 11:14:46
    Od: "Jakub Jewuła" <b...@s...com.pl>

    > Gratis oczywiście. ;)

    Tak samo "gratis" jak kita w kazdym systemie.
    Tyle, ze te kity nadaja sie tylko na smietnik.

    Szerszy niz 28mm? Bardzo Ci potrzebny?

  • 26. Data: 2009-02-24 11:24:23
    Od: StaM <v...@u...com>

    >Wszystko stabilizowane w body.
    Popieram...

    > Jako aparat na miastobędzie po prostu rewelacyjny.

    ...z szklem 24-120

  • 27. Data: 2009-02-24 11:48:35
    Od: Marx <M...@n...com>

    Howk pisze:
> [...]
    0.asp

    > Spóźniony. Teraz nadchodzi era G1 i podobnych. Utrzymają się wg mnie
    > pełne klatki a reszta w krótrzym lub dłuższym terminie poleci do kosza.
    nie zgadzam sie - zaden system nie bedzie dominujacy. Pelna klatka, ze
    wzgledu na cene, jeszcze dlugo bedzie droga. Natomiast na pewno pojawia
    sie aparaty APS-C bez lustra, ale kompatybilne z bagnetami lustrzanek.
    Moze juz niedlugo na PMA? G1, sadzac po pokrzykiwaniu zwolennikow, chyba
    sie sprzedaje. Rozmiarami nie kusi, wiec coz za problem wywalic z takiej
    Alfy lustro, wsadzic EVF i krecenie filmow i gotowe - mamy nowy hit. A
    ze duze? G1 tez duze a ponoc takie fajne...
    Marx

  • 28. Data: 2009-02-24 11:49:45
    Od: " " <f...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Mateusz Ludwin <n...@s...org> napisał(a):

    > ...Wizjer na pewno większy niż w 450D i porównywalny z D60.

    Niestety, mylisz się, kolego. Wizjer wielkości tego z 450D i D60 jest w E-30.
    Zaś ten z E-620 co najwyżej dociągnie do poziomu A350.

  • 29. Data: 2009-02-24 11:52:47
    Od: Marx <M...@n...com>

    Poprawka: Pelna klatka, ze wzgledu na cene, jeszcze dlugo bedzie *niszowa*.
    Marx

  • 30. Data: 2009-02-24 12:05:14
    Od: ajt <a...@u...com.pl>

    Mateusz Ludwin pisze:
    > Ten E620 w takim zestawie będie bić na głowę wszystki D80, D90, 450D z
    > doczepionymi Tamronami za 1500.

    Nie zauważyłem, by wspomnieli w opisie o kręceniu filmów. Jeśli tego nie
    robi, odpada w przedbiegach :)
    Andrzej
    www.album.radom.pl