  • Data: 2009-02-24 13:25:33
    Temat: Re: Nowy Olek! E-620!
    Od: dominik <n...@d...kei.pl> szukaj wiadomości tego autora

    ktotek (K.P.) pisze:
    > E tam, jak się pojawił E-500 z najlepszym wówczas LCD w swojej klasie to
    > pisano, że to bajer, tylko telewizorek, żadna tam zaleta.

    Przypomnij więc ile lepszy był ten ekran w stosunku do poprzednich to
    zrozumiesz :)

    > Teraz nagle
    > brak 920 000 staje się poważną wadą ;-).

    Bo te ekrany są znacząco lepsze i fajniejsze, a wymagania użytkowników
    się zmieniły. Dzisiaj w review na końcu napiszą w wadach - brak LV (bo
    inni mają), brak kręcenia filmów (bo inni mają), brak stabilizacji w
    korpusie (bo inni mają), brak uszczelnień (bo inni dają w tej samej
    klasie)... itd.

    > Ludzie mają różne kryteria
    > niemniej jak dla mnie fakt, że LCD jest kręcony we wszystkie strony jest
    > znacznie ważniejszy niż ilość pix na nim, chociaż jedno i drugie razem
    > byłoby miłe...

    Nie sugeruj, że te nowe LCD mają ukryte wady. Bez dwóch zdań są znacznie
    lepsze, choć nie są idealne. Większym problemem jest to, że kadrując
    przez wizjer wycierasz w to nos i w przeciwieństwie do ekranów z niższą
    rozdzielczością byle smuga zasłania Ci obraz.

    --
    jgs .--.
    dominik gg:919564 (\_/)/ _ \