  • 21. Data: 2009-05-07 07:03:58
    Temat: Re: Nowy Lepszy Swiat...
    Od: "Roger from Cracow" <r...@s...pl>

    > Nawet stopkę mam na tę okazję....

    przy najblizszej okazji jak sie spotkamy musze sie przygladnac
    tym Twoim stopkom na kazda okazje dokladniej
    zdejmiesz buty ? ;)

    Roger

  • 22. Data: 2009-05-07 07:07:31
    Od: "Roger from Cracow" <r...@s...pl>

    > I po paru wojnach byłaby taka sama chujoza. Zawsze tak było, wszędzie tak
    > jest i póki mamy w genach zakodowane siedem grzechów głównych - ni wała
    > inaczej być nie może.
    > Sorry za łacinę ale ponosi mnie z tych samych powodów.
    > Spierdalać już teraz prawie nie ma gdzie, wszędzie wciska się i pleni ta
    > swołocz, której jest źle jak jest zbyt spokojnie.

    sadze ze mamy dwa wyjscia; zniknac albo zmadrzec... do tego jest
    potrzebna jednak jakas katastrofa, jestesmy jak to slusznie
    amerykanie (na stopkach Janka :) zauwazyli w wiekszosci glupi.
    Rewolucje zachodzac najlepiej w obliczu zagrozenia :)
    Ale mnie to nie grodzi, synkowi pewnie tez.

    Roger

  • 23. Data: 2009-05-07 07:13:09
    Od: Cezary Grądys <c...@c...com>

    Paweł W. pisze:

    > Już w UK są tacy cywilni wolontariusze, czy jak ich zwą, którzy się
    > wtrącają, każą (bezprawnie) kasować zdjęcia i zakazywać. T

    Czyli ORMO :)

    --

    Cezary Grądys <c...@c...com>

  • 24. Data: 2009-05-07 07:29:56
    Od: "Paweł W." <p...@p...onet.pl>

    Cezary Grądys pisze:

    > Czyli ORMO :)

    Tak, tak. Wyleciał mi ten skrót z głowy jak pisałem post, a ZOMO mi nie
    pasowało ;)

    Pozdrawiam,
    Paweł W.

  • 25. Data: 2009-05-07 08:02:36
    Od: "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl>

    Witam

    Roger from Cracow napisał(a) :
    > Ten swiat powinien upasc na pysk razem z tymi wszystkimi zafajdanymi
    > religiami, politykami, wojskami, arabami, uniami i powstac na nowo
    > od zera. To chyba jedyne wyjscie

    He, he... Zapraszam do wątku >Nadchodzi "Bastion"?< z 24.kwietnia
    na pl.misc.militaria :-D Tam już mamy to opracowane ;-)

    Zbyszek
    PGP key: 0x39E452FE

  • 26. Data: 2009-05-07 08:04:02
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    Roger from Cracow pisze:

    > przy najblizszej okazji jak sie spotkamy musze sie przygladnac
    > tym Twoim stopkom na kazda okazje dokladniej
    > zdejmiesz buty ? ;)

    Spadaj zboczeńcu ;)

    --
    pozdrawia Adam
    różne takie tam: www.smialek.prv.pl

  • 27. Data: 2009-05-07 08:21:40
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Wed, 6 May 2009, Jakub Jewuła wrote:

    > http://www.amateurphotographer.co.uk/news/Photograph
    ers_face_wider_anti_terror_curbs_news_281398.html

    Mnie zawsze intryguje, dlaczego dla intrygantów takich intryg jest
    za trudne, że najprostszym przeciwdziałaniem jest nakaz noszenia
    fotoaparatów przez wszystkich - przecież wtedy terrorysta zostanie
    na pewno uwieczniony :>

    pzdr, Gotfryd

  • 28. Data: 2009-05-07 08:31:33
    Od: "Paweł W." <p...@p...onet.pl>

    Gotfryd Smolik news pisze:

> [...]
    > za trudne, że najprostszym przeciwdziałaniem jest nakaz noszenia
    > fotoaparatów przez wszystkich - przecież wtedy terrorysta zostanie

    Ale przecież już każdy* ma aparat!. A te przepisy są o tyle bzdurne, że
    nie wyszczególniają nikogo z tłumu, szczególnie turystów. To tak, jak
    kazać wybierać tylko czarne mrówki z mrowiska CZARNYCH mrówek.

    *-myślę także o aparatach w telefonach komórkowych. Większość ludzi w
    cywilizowanym świecie ma już telefony komórkowe, z którymi się nie
    rozstaje, a większość telefonów ma jakiś wbudowany aparat - lepszy,
    gorszy, ale ma.

    Pozdrawiam,
    Paweł W.

  • 29. Data: 2009-05-07 09:44:54
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Thu, 7 May 2009, "Paweł W." wrote:

    > Ale przecież już każdy* ma aparat!. A te przepisy są o tyle bzdurne, że nie
    > wyszczególniają nikogo z tłumu, szczególnie turystów. To tak, jak kazać
    > wybierać tylko czarne mrówki z mrowiska CZARNYCH mrówek.

    Słusznie.
    Czyli klasyczny "przepis na haka" - jak będzie trzeba, to hak
    się znajdzie.

    pzdr, Gotfryd

  • 30. Data: 2009-05-07 21:09:24
    Od: rs <n...@n...spam.pl>

    On Thu, 07 May 2009 07:57:19 +0200, Janko Muzykant
    <j...@w...pl> wrote:

    >Bo większość ludzi jest głupia. Taka niby prawda oczywista, a wciąż
    >wszyscy zapominają.
    >Nawet stopkę mam na tę okazję....

    a jak sie rozpoznaje te glupia wiekszosc? ci ktorzy mowia, ze globalne
    ocieplenie to zmowa koncernow przemyslowych i lobbystow, naleza? a ci
    ktorzy wykombinowali obecny kryzys ekonomiczny to gdzie ich zaliczyc?
    <rs>