  • Data: 2009-05-09 22:50:37
    Temat: Re: Nowy Lepszy Swiat...
    Od: rs <n...@n...spam.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Sat, 9 May 2009 23:16:23 +0200, "Marek Wyszomirski"
    <w...@t...net.pl> wrote:

    >Ja nie muszę - bo już całkiem sporo książek na temat historii XX wieku
    >przeczytałem. A z tego, co tu wypisujesz wynika, że Tobie by się taka wizyta
    >mocno przydała.

    widocznie zatrzymales sie na historii drugiej wojny swiatowej,
    natomiast swiat nie stoi w miejscu i pewnie obca ci jest wspolczesna
    wiedza o stanie swiata, skoro uwazasz, ze nic bardziej okropnego od
    drugiej wojny swiatowej ludzkosci spotkac nie moze i nie spotyka.
    byla wtedy glownym i wlasciwie jedynym tematem dnia, z czym ludzie
    dawali sobie rade. obecnie media jednoczesnie zajmuja sie tysiacami
    tematow, pochodzacymi z calego swiata. odbiorca sie juz w tym gubi. co
    wlasnie moze byc wykorzystane przez np. organizacje do pokazania
    jednoznacznie okreslonego celu i przemyceniu swoich intencji.
    o tym jest wlasnie mowa w tym watku od pierwszego postu i od linku do
    artykulu w amateur photographer.
    a twoje pochukiwania juz od pierwszego postu sa ani madre, ani
    okrywcze a co najwyzej malo kulturalne.

    >Popełniasz błąd sądzenia ludzi swoją miarką. To, że Ty nie zrozumiałeś nie
    >oznacza, ze ktoś inny nie zrozumiał...

    myslisz sie. nie kazde liczby niosa ze soba wartosciowa informacje.
    <rs>