  • Data: 2009-05-10 00:27:16
    Temat: Re: Nowy Lepszy Swiat...
    Od: rs <n...@n...spam.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 9 May 2009 21:35:53 GMT, l...@l...localdomain wrote:

    >W poście <gu4rss$cn4$1@inews.gazeta.pl>,
    > Marek Wyszomirski nabazgrał:

    >Marku! Odpuść sobie. Ten pan już mnie kiedyś przez kilkanaście
    >postów przekonywał, że nie mam nawet szczątkowej wiedzy w dziedzinie,
    >w której mam własną stronę w piśmie branżowym :)

    aaaa. wlasnie. gwoli wyjasnienia skoro juz wspomniales.
    wracajac do tamtej nieslawnej rozmowy (abstrachujac juz od metody jaka
    przyjalem broniac swojego zdania, bo to _ona_ byla bledna, a w kazdym
    razie nieskuteczna), od tamtego czasu nadal jestem przekonany, ze
    trzymanie servera linuxowego prosto w sieci (co bylo tematem
    wyjsciowym tej rozmowy), bez _zadnych_ zabezpieczen, jest dla mnie
    postepowaniem co najmniej malo odpowiedzialnym i choc staram sie miec
    szacunek dla zdania autorytetow i expertow (tych publikujacych w
    pismach branzowych czy nie), to w tym jednak wypadku, pozostane przy
    swoim zdaniu. <rs>