  • Data: 2009-05-10 08:25:12
    Temat: Re: Nowy Lepszy Swiat...
    Od: JA <marb67[beztego]@bb.home.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 2009-05-08 08:40:03 +0200, nb <n...@n...net> said:

    > Głupi jest strach przed nieistniejącym terroryzmem, Nie wiem,
    > jaki jest brak strachu, przed istniejącym terroryzmem.
    > Mam na myśli lata 70, kiedy parlament brytyjski (który
    > wyrażał wolę tych którymi rządził) nie pozwolił na wprowadzanie
    > tego co praktykowano w tym czasie w PRL (podsłuchy, możliwość
    > zatrzymania na 48 godzin itp). A terroryzm był
    > realny (choćby ta zniszczona dzielnica, gdzie teraz
    > stoi "ogórek") i powszechny (Czerwone Brygady, Baader-Meinhof,
    > Czarny Wrzesień, IRA).
    I co się z nimi stało?
    Z tymi brygadami, wrześniami itp?
    Niebezpieczny terroryzm może funkcjonować tylko w dwóch przypadkach.
    a) grupa świrów będzie finansowana z zewnątrz, przez konkurencyjne
    mocarstwa Cz-B, B-M itp.
    b) istnieją realne przyczyny dla których jakiemuś narodowi jest źle i
    ma silne poczucie krzywdy, np. Palestyńczycy, wygnani ze swoich domów,
    lub Polnisches Banditen z okresu II WW.
    Punkt a, przestał funkcjonować, nie ma kto ich finansować.
    Punkt b, ciągle ma miejsce i poczucie krzywdy rośnie zamiast maleć.

    --
    Nie odpowiadam na treści nad cytatem
    Pozdrawiam