eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyNowoczesne turbodoładowane diesle i zbyt niskie obroty.Re: Nowoczesne turbodoładowane diesle i zbyt niskie obroty.
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
    atman.pl!news.task.gda.pl!not-for-mail
    From: anacron <a...@a...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Nowoczesne turbodoładowane diesle i zbyt niskie obroty.
    Date: Sat, 20 Apr 2013 01:14:12 +0200
    Organization: CI TASK http://www.task.gda.pl/
    Lines: 9
    Message-ID: <kksj3v$9aq$1@news.task.gda.pl>
    References: <kksfth$248$1@news.task.gda.pl>
    <6...@g...com>
    NNTP-Posting-Host: user19-070.satfilm.net.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: news.task.gda.pl 1366413247 9562 77.91.19.70 (19 Apr 2013 23:14:07 GMT)
    X-Complaints-To: a...@n...task.gda.pl
    NNTP-Posting-Date: Fri, 19 Apr 2013 23:14:07 +0000 (UTC)
    User-Agent: Mozilla/5.0 (X11; Linux x86_64; rv:17.0) Gecko/20130329
    Thunderbird/17.0.5
    In-Reply-To: <6...@g...com>
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2489819
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 20.04.2013 01:10, k...@g...com pisze:
    >
    > Trzeba by najpierw spytać konstruktora silnika czy przy 2000 obr/min
    > jest wystarczająco wysokie ciśnienie oleju. Jeśli jest to nic się
    > nie może uszkodzić.

    W instrukcji mojego napisali, że należy go utrzymywać między 2 a 4 tys.
    obr./min, a to CRDI.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: