eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

  • Data: 2013-04-21 23:10:33
    Temat: Re: Nowoczesne ... luz ?
    Od: k...@g...com szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    W dniu niedziela, 21 kwietnia 2013 22:53:20 UTC+2 użytkownik Robert Rędziak napisał:
    > On Sun, 21 Apr 2013 08:24:43 -0700 (PDT), k...@g...com
    >
    > <k...@g...com> wrote:
    >
    >
    >
    > > To dlatego google nie działały bo zablokowałeś szukaniem.
    >
    > > Piszesz że się przechyla w ramach luzu oczywiście. To dlaczego
    >
    > > tłok w silnikach do remontu nie jest zużyty w specyficzny dla
    >
    > > przechylania sposób? Cylinder też nie zużywa się krzywo.
    >
    > > Poszukaj jeszcze. Tylko może w nocy. Nie blinduj przeglądarki w
    >
    > > dzień. Ktoś może szukać numeru telefonu alarmowego na przykład.
    >
    >
    >
    > Drób, odpowiem Ci tak: to, że wymiziasz sobie detal na Ra=0.16,
    >
    > nie znaczy, że jego powierzchnia nie jest chropowata. Znaczy
    >
    > tylko, że tej skali nie ogarniasz.
    >
    >
    >
    > RR.
    >
    >
    >
    > PS. Nie Gógle, tylko Kazimierz Niewiarowski. On co prawda o
    >
    > kogutkach nie słyszał, ale Ty powinieneś, chyba że nauki
    >
    > pobierałeś tylko od majstrów od mesla i impulsatora
    >
    > kinetyczno-trzonkowego.
    >
    > --
    >
    > ____________________________________________________
    _____________
    >
    > robert rędziak e36/5 323ti na-6 mailto:giekao-at-gmail-dot-com
    >
    >
    >
    > I hope they don't fart at Greenpeace. That's bad for Gaia.

    A tak przy okazji. Daje sobie póra z ogona na poduszkę pzrerobić że zużytego tłoka na
    oczy nie widziałeś. Na tłoku są widoczne ślady po obróbce. Na tokarce są na wymiar
    toczone. Oczywiście nie na zwykłej tokarce tylko na tokarce do tłoków. W zużytym
    tłoku widać ślady po obróbce lepiej niż w sztuce nówce. Są na powierzchni płaszcza
    zużytego tłoka miejsca gdzie widać że nie pracował a są takie wyślizgane na lusterko.
    I te ślady są zawsze w tych samych miejscach. Są prawie idealnie symetryczne w dwóch
    osiach. Oznacza to że tłok pomimo przesunięcia sworznia pracował w osi cylindra. Tłok
    w sprawnym silniku nie może obijać się o cylinder i generować hałas bo szczelina
    pomiędzy tłokiem a cylindrem wypełniona jest olejem. Nie ma tam tak dużych sił
    bocznych żeby zerwać film olejowy.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: