  • 1. Data: 2010-04-07 06:42:58
    Temat: Nowe zdjecia z Ameryki Poludniowej
    Od: M <m...@i...pl>

    Hej,

    Zapraszam wszyskich do obejrzenia nowych fotek z Ameryki Poludniowej:

    http://kangury.net/gallery/ameryka-pd/w-drodze/index
    .html
    http://kangury.net/gallery/ameryka-pd/spoleczenstwo/
    index.html
    http://kangury.net/gallery/ameryka-pd/miasta-i-wiosk
    i/index.html

    Wszelkie uwagi mile widziane ...

    cdn

    Pozdrawiam,

    http://kangury.net

  • 2. Data: 2010-04-07 21:30:38
    Temat: Re: Nowe zdjecia z Ameryki Poludniowej
    Od: "Lukas" <q...@o...pl>

    Zdjecie dla mnie bardzo ciekawe- "cos innego", ale interesuje mnie jakim
    sprzetem robiles te foki, jakie obiektywy na taka wyprawe zabrales, ktory
    najabrdziej sie sprawdzil i pytanie ostatnie czy tez zdjecia byly obrabiane,
    jesli tak co glownie zmieniales w fotkach.

  • 3. Data: 2010-04-07 23:53:36
    Od: M <m...@i...pl>

    On Apr 8, 7:30 am, "Lukas" <q...@o...pl> wrote:
> [...]
    > najabrdziej sie sprawdzil i pytanie ostatnie czy tez zdjecia byly obrabiane,
    > jesli tak co glownie zmieniales w fotkach.

    Niestety moj plecak z aparatami zostal skradziony w Buenos, wiec w
    Santiago musialem kupic nowy na jakas abstrakcyjnie wysoka cene.
    Padlo na pentaxa 20d z obiektywem sigma 18-200, do tego dokupilem
    jeszcze manualnego vivitara 24mm.
    Wszystkie zdjecia masz opisane - wystarczy kliknac na linki "male
    zdjecia + opisy".

    Zdjecia (dng) obrabiane w lightroomie, glownie: WB (czasami, aparat
    niezle sobie radzi), kontrast (pentax w przeciwienstwie do nikona nie
    ma pozytecznej opcji auto-kontrast) + krzywe, nasycenie (z reguly na
    -), clarity (z reguly na +), czasami jakies maskowanie, lekkie
    wyostrzenie na wejsciu + standardowe "web/medium" przy eksporcie,
    czasami usuwanie szumow (rzadko, k20d radzi sobie naprawde spoko do
    400 iso).

    Ogolnie - kazde zdjecie jest zmienione, ale tylko w zdjeciach ktore
    nie byly dobre technicznie (pochyle,przeswietlone/niedoswietlone,
    skopany WB) obrobka byla dosc znaczna ... reszta przypomina wyjsciowe
    jpgi prosto z aparatu.

    Pozdrawiam,

    http://kangury.net

  • 4. Data: 2010-04-08 13:01:09
    Od: "Krzysztof Sordyl" <k...@k...com.pl>

    Uzytkownik "M" <m...@i...pl> napisal w wiadomosci grup
    g2000yqf.googlegroups.com...
    > Hej,
    >
    > Zapraszam wszyskich do obejrzenia nowych fotek z Ameryki Poludniowej:

> [...]

    wspaniale przemyslane zdjecia, (troszke brakuje szerokiego kata czasami)
    ogólnie zazdroszcze wyprawy :)

    pozdrawiam

    Krzysztof
    www.ksstudio.pl

  • 5. Data: 2010-04-08 14:49:57
    Od: "adam" <j...@o...maile.com>

    Uzytkownik "M" napisal
    > Zapraszam wszyskich do obejrzenia nowych fotek z Ameryki Poludniowej:

> [...]

    Niezle.
    Kapelusz uchylam za selekcje materialu. Pierwszy raz czuje niedosyt ; )

    Tak z ciekawosci - jesli spedziliscie circa 100h w autobusach to ile czasu
    trwala cala wyprawa i jaka droge przejechaliscie w km i skad, dokad i przez
    co ?

    adam

  • 6. Data: 2010-04-08 23:24:38
    Od: M <m...@i...pl>

    On Apr 9, 12:49 am, "adam"
    <j...@o...maile.com> wrote:
    > Uzytkownik "M" napisal

    x.html
    /index.html
    ki/index.html

    > Kapelusz uchylam za selekcje materialu. Pierwszy raz czuje niedosyt ; )

    Spoko, pracuje nad reszta - te 3 galerie to dopiero poczatek - jak
    opisze reszte to na pewno wrzuce na grupe.
    Staralem sie jakos wszystkie zdjecia sensownie pokazac - kryterium
    geograficzne nie bardzo mi pasowalo, wiec wymyslilem cos takiego ...

    > Tak z ciekawosci - jesli spedziliscie circa 100h w autobusach to ile czasu
    > trwala cala wyprawa i jaka droge przejechaliscie w km i skad, dokad i przez
    > co ?

    W sumie 4 miesiace ...
    A trasa wygladala mniej wiecej tak: buenos - iguazu - santiago -
    atacama - salary - la paz - peru - boliwia - argentyna (salta,mendoza)
    - chile (lakes district) - argentyna (lakes district-patagonia) -
    chile (torres del paine) - ziemia ognista.
    Wszystko w autobusach, tylko powrot z Punta Arenas do Santiago byl
    samolotem .... stad te 100h

    Troche wspominek i zdjec jest na blogu (nieskonczonym, na razie konczy
    sie gdzies w lakes district w Argentynie .... zostala mi do spisania
    Patagonia ...)
    Poczatek jest tu:http://kangury.net/blog/index.php/2008/05/10/ok-
    zaczynamy-ladowanie-w-buenos-aires/

    Pozdrawiam,

    http://kangury.net

  • 7. Data: 2010-04-09 06:03:19
    Od: nb <n...@n...net>

    at Thu 08 of Apr 2010 15:01, Krzysztof Sordyl wrote:

> [...]
    index.html
    i/index.html

    > wspaniale przemyslane zdjecia, (troszke brakuje szerokiego kata

    Mi nie brakuje, ale ja z tych co lubią długą ogniskową tak bardzo
    jak nie lubią szerokiego kąta (oczywiście nie zawsze).

    --
    nb

  • 8. Data: 2010-04-09 06:33:21
    Od: M <m...@i...pl>

    > Mi nie brakuje, ale ja z tych co lubią długą ogniskową tak bardzo
    > jak nie lubią szerokiego kąta (oczywiście nie zawsze).

    Ja chyba z tych samych, bardzo lubie ogladac szerokie zdjecia, ale
    swoje mi sie nie podobaja :)
    Jak dla mnie 40mm przy pelnej klatce to juz dosc szeroko.

  • 9. Data: 2010-04-09 22:32:42
    Od: "adam" <j...@o...maile.com>

    Uzytkownik "M" napisal

> [...]

    Staralem sie jakos wszystkie zdjecia sensownie pokazac - kryterium
    geograficzne nie bardzo mi pasowalo, wiec wymyslilem cos takiego ...
    ------------------------------------
    OK, na spokojnie mozesz pomyslec o 3x wiekszej objetosci.

> [...]

    chile (torres del paine) - ziemia ognista.
    Wszystko w autobusach, tylko powrot z Punta Arenas do Santiago byl
    -------------------------------------
    Uuuuuu, kawal czasu.
    A wynajem samochodu, lub nawet kupno jakiegos na chodzie nie dawaloby
    wiekszej swobody i mozliwosci sprawniejszego dotarcia w rózne ciekawe
    miejsca ?

[...]
    No dobra, my tu gadu-gadu, a blog stoi w miejscu ;)

    adam

  • 10. Data: 2010-04-09 23:21:02
    Od: M <m...@i...pl>

    > Spoko, pracuje nad reszta - te 3 galerie to dopiero poczatek - jak
    > ------------------------------------
    > OK, na spokojnie mozesz pomyslec o 3x wiekszej objetosci.

    nie wiem czy az tyle dobrych zdjec znajde ;)

> [...]
    > A wynajem samochodu, lub nawet kupno jakiegos na chodzie nie dawaloby
    > wiekszej swobody i mozliwosci sprawniejszego dotarcia w rózne ciekawe

    Wynajem jest drogi (drozszy niz np w Australii) - wiec na dluzsza mete
    odpada (przynajmniej przy naszym budzecie).
    Kupno? Tez nie tak slodko - w Boliwii i Peru i tak bym bal sie
    jezdzic, zostaje ok 2mce w Argentynie i Chile - poza tym te odleglosci
    zabijaja - wsiadasz w autobus i jestes za 24h, autem pewnie by zeszlo
    z 3 dni ....
    ale chyba muslimy konczyc bo zbaczamy z tematu grupy ....