  • 1. Data: 2010-04-06 18:46:55
    Temat: Szybki wybór: Canon SX20IS, Nikon P1000, Panasonic FZ38
    Od: "marian_poleski" <m...@p...pip.com>

    Szybki wybór: Canon SX20IS, Nikon P1000, Panasonic FZ38

    Co byście wybrali dla mocnozaawansowanego amatora, który ma dosyć małpek i
    niechęć dzwigania lustra oraz wydawania na dobra stalke i lepszego zooma.
    We wszystkich trzech zniecheca mnie wielkosc matrycy.
    Zacheca jednak ogniskowa i szeroki kat wlaszcza w Nikonie, krecenie filmow
    HD itp.
    Nie wiem czy bac sie CMOS w Nikonie.
    Moze jest jeszcze jakis Samsung hybryda z serii tzw. ultrazoomów?

  • 2. Data: 2010-04-06 22:09:18
    Temat: Re: Szybki wyb?r: Canon SX20IS, Nikon P1000, Panasonic FZ38
    Od: Jacek_P <L...@c...edu.pl>

    marian_poleski napisal:
    > Szybki wyb?r: Canon SX20IS, Nikon P1000, Panasonic FZ38

    Szybki wybór? No to krótka odpowiedź: Panasonica :)

    --
    Pozdrawiam,

    Jacek

  • 3. Data: 2010-04-06 22:33:45
    Od: Andrzej Libiszewski <a...@g...usunto.pl>

    Dnia Tue, 6 Apr 2010 20:46:55 +0200, marian_poleski napisał(a):

> [...]
    > We wszystkich trzech zniecheca mnie wielkosc matrycy.
    > Zacheca jednak ogniskowa i szeroki kat wlaszcza w Nikonie, krecenie filmow

    Strzeliłem parę zdjęć testowych P100 i efekty z tej matrycy były
    zachęcające. Może Panasonic ma lepszą, Canon nie ma jej raczej na pewno.

    "A cóż można polepszyć w tak doskonałym programie jak iTunes?"
    Alvy Singer

  • 4. Data: 2010-04-07 06:25:53
    Od: Jakub Jewuła <b...@s...com.pl>

    > Szybki wybór? No to krótka odpowiedź: Panasonica :)

    Zgadzam sie - Nikon!

  • 5. Data: 2010-04-07 08:03:38
    Od: "marian_poleski" <m...@p...pip.com>

    > Zgadzam sie - Nikon!

    mozesz to jakos potwierdzic testami?
    W Nikonie z tego co poczytalem sporo tesow, obiektyw daje wieksze mydlo niz
    w Canonie, niby jest jasniejszy ale w zakresie wartosci raczej pomijalnym.
    Fotki na ogniskowej eq. >500 robi sie raz na kilkadziesiat zdjec.
    W Nikonie duza zaleta jest nagrywanie HD w lepszej kompresji, brak jednak
    odchylanego ekraniku co przydaje sie czesto na wakacjach we dwojke.

  • 6. Data: 2010-04-07 08:04:40
    Od: "marian_poleski" <m...@p...pip.com>

    > Zgadzam sie - Nikon!

    oczywiscie mowa o Nikonie P100 a nie P1000 jak w tytule ;)

  • 7. Data: 2010-04-07 09:03:58
    Od: Jakub Jewuła <b...@s...com.pl>

> [...]

    > zdjec. W Nikonie duza zaleta jest nagrywanie HD w lepszej kompresji,
    > brak jednak odchylanego ekraniku co przydaje sie czesto na wakacjach we

    Jak wiesz to po co pytasz? :)

  • 8. Data: 2010-04-07 09:13:20
    Od: "JD" <j...@g...com>

    Użytkownik "marian_poleski" <m...@p...pip.com> napisał w wiadomości
    > brak jednak odchylanego ekraniku co przydaje sie czesto na wakacjach we
    > dwojke.

    A w pojedynkę albo w trójkąciku, to jaki ekranik lepszy?

    JD

  • 9. Data: 2010-04-07 09:53:24
    Od: "marian_poleski" <m...@p...pip.com>

    > A w pojedynkę albo w trójkąciku, to jaki ekranik lepszy?

    glodnemu to... ;)

  • 10. Data: 2010-04-07 09:54:05
    Od: "marian_poleski" <m...@p...pip.com>

    > Jak wiesz to po co pytasz? :)

    uznalem ze wiem zbyt malo zeby podjac dobra decyzje,
    fachowcy zawsze lepiej podpowiedzą, zauważą swym wpranym okiem czego unikac