  • 1. Data: 2010-04-07 07:15:53
    Temat: Zdjecia Tygodnia 2010/14 - fotoplenery.eu
    Od: "tomek" <t...@o...pl>

    Witam

    Serdecznie i poswiatecznie. Tym razem az o dwa dni pozniej niz zwykle
    zapraszam do udzialu w nowym watku zdjecia tygodnia, jednak jeszcze
    w dalszym ciagu mamy piec dni aby zdazyc zrobic i pokazac jakies zdjecie
    przed nastepnym poniedzialkiem. Do czego tradycyjnie zachecam. No i jeszcze
    wklejam rowniez tradycyjne

    jak zwykle przypominam, ze
    watek jest archiwizowany na stronie
    fotoplenery wiec jesli pokazujemy tu zdjecia musimy sie
    liczyc z tym, ze znajda sie na owej stronie. Jednak jesli
    komus zalezy na zostawieniu swego sladu nie tylko "na grupie",
    ale rowniez na tej stronie, to zachecam by zrobic to samodzielnie.
    Wowczas bedzie mial pewnosc umieszczenia swojej fotografii w tym serwisie
    a dodatkowo zaoszczedzi pracy administratorom tej strony

    pozdr.
    --
    photo.net/photos/Szostok

  • 2. Data: 2010-04-07 08:10:57
    Temat: Re: Zdjecia Tygodnia 2010/14 - fotoplenery.eu
    Od: "kuba_k1" <k...@p...onet.pl>

    Użytkownik "tomek" <t...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > Wowczas bedzie mial pewnosc umieszczenia swojej fotografii w tym serwisie
    > a dodatkowo zaoszczedzi pracy administratorom tej strony

    To może ja zacznę wiosennie, taka tam fotka z Wielkanocnego spaceru ;)
    http://picasaweb.google.pl/lh/photo/7csCe1QjVTvZGlWC
    pp0h-Q?feat=directlink

  • 3. Data: 2010-04-07 08:26:56
    Od: " Mister Proper" <m...@W...gazeta.pl>

    tomek <t...@o...pl> napisał(a):

    > Witam

    > ... mamy piec dni aby zdazyc zrobic i pokazac jakies zdjecie
    > przed nastepnym poniedzialkiem. Do czego tradycyjnie zachecam.

    Witam,

    ja również wiosennie:

    http://innypunktwidzenia.cba.pl/index.html#pro

    i serdecznie pozdrawiam
    MP

  • 4. Data: 2010-04-07 13:53:06
    Od: Bbjk <b...@q...pl>

    Też fotka ze spaceru:
    http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/pelny/93eb74cc56
    d151a0.html
    --
    B.

  • 5. Data: 2010-04-07 14:26:24
    Od: "Robert_J" <r...@w...pl>

    Tuż przed Wielkanocą ;-):

    http://www.pl.image-share.com/image.php?img=12/162.j
    pg

  • 6. Data: 2010-04-07 14:27:15
    Od: "TheGuru" <t...@w...pl>

    to ja też spacerowo ale jeszcze nie wiosennie http://infobot.pl/r/1HUj

    pozdrawiam

  • 7. Data: 2010-04-07 20:40:05
    Od: JD <j...@g...com>

    On 7 Kwi, 09:15, "tomek" <t...@o...pl> wrote:
> [...]
    > przed nastepnym poniedzialkiem. Do czego tradycyjnie zachecam. No i jeszcze

    Idzie jesień ...

    http://jacek3d.deviantart.com/art/okolice-gizycka-15
    9925277

    zaraz za wiosną i latem.

    JD

  • 8. Data: 2010-04-07 22:42:31
    Od: "Kris" <n...@w...pl>

    ale kit

  • 9. Data: 2010-04-07 23:04:24
    Od: Andrzej Libiszewski <a...@g...usunto.pl>

    Wiosennie:

    http://sonorov.deviantart.com/art/207-159063493
    http://sonorov.deviantart.com/art/211-159068084

    "Dar jest błogosławieństwem ofiarodawcy"

  • 10. Data: 2010-04-08 06:10:23
    Od: "Henry(k)" <moj_adres_to_henrykg@na_serwerze_gazeta.pl>

    Dnia Wed, 7 Apr 2010 16:27:15 +0200, TheGuru napisał(a):

    > to ja też spacerowo ale jeszcze nie wiosennie http://infobot.pl/r/1HUj

    Architekturę pod słońce i bez poziomnicy? ;-)

    Pozdrawiam,
    Henry