-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.nask.pl!news.nask.org.pl!news.unit
0.net!newsfeed.fsmpi.rwth-aachen.de!newsfeed.straub-nv.de!feed.xsnews.nl!fbe001
.ams.xsnews.nl!peer02.fr7!news.highwinds-media.com!newsfeed.neostrada.pl!unt-ex
c-02.news.neostrada.pl!unt-spo-a-01.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!
not-for-mail
Subject: Re: Nowe (tipko)
Newsgroups: pl.misc.samochody
References: <567cf2b0$0$22820$65785112@news.neostrada.pl>
<567d043c$0$643$65785112@news.neostrada.pl>
<n5jmf8$8e4$1@node1.news.atman.pl>
<567e5833$0$646$65785112@news.neostrada.pl>
<n5m3rm$mo6$1@node1.news.atman.pl>
<567fa116$0$22832$65785112@news.neostrada.pl>
From: z <...@...pl>
Date: Sun, 27 Dec 2015 10:15:56 +0100
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 10.0; WOW64; rv:38.0) Gecko/20100101
Thunderbird/38.4.0
MIME-Version: 1.0
In-Reply-To: <567fa116$0$22832$65785112@news.neostrada.pl>
Content-Type: text/plain; charset=iso-8859-2; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
Lines: 19
Message-ID: <567fac4c$0$695$65785112@news.neostrada.pl>
Organization: Telekomunikacja Polska
NNTP-Posting-Host: 89-64-23-66.dynamic.chello.pl
X-Trace: 1451207756 unt-rea-a-01.news.neostrada.pl 695 89.64.23.66:4269
X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
X-Received-Bytes: 1866
X-Received-Body-CRC: 2440376042
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2574443
[ ukryj nagłówki ]W dniu 2015-12-27 o 09:28, Trybun pisze:
Natomiast co do
> turbo, to na dodatek niektórzy żyją jeszcze przeszłym czasem, kiedy to
> turbodoładowanie wiązało się z wysokimi kosztami zakupu. Dzisiaj takie
> auto ma porównywalna cenę z innymi, bez doładowania (spokojnie mogli
> dołożyć turbo do tego silnika 1.4l/95 KM bez znaczącego podnoszenia
> ceny). I nie takie gówno, chcąc szybko wyprzedzić wciskasz tylko gaz
> bez wachlowania biegami.
A nie pomyślałeś że producent z jakiegoś powodu tego turbo nie wsadził?
Może silnik już jest na tyle wysilony że nie warto ze względu na
wytrzymałość a może wolał iść właśnie w jakość i mniej kłopotów z serwisem.
Wiem trochę naiwny jestem ale marzy mi się normalny silnik bez
turbodziury. Czy diesel czy szesnastozaworowy benzyniak.
z
Następne wpisy z tego wątku
- 27.12.15 12:18 Trybun
- 27.12.15 15:11 RadoslawF
- 27.12.15 15:19 RadoslawF
- 27.12.15 17:41 Mateusz Bogusz
- 27.12.15 17:50 z
- 27.12.15 21:30 masti
- 28.12.15 08:01 MadMan
- 28.12.15 09:51 Mateusz Bogusz
- 28.12.15 11:07 Trybun
- 28.12.15 11:11 Trybun
- 28.12.15 11:11 Trybun
- 28.12.15 13:00 robot
- 28.12.15 16:32 masti
- 28.12.15 17:18 z
- 28.12.15 17:24 RadoslawF
Najnowsze wątki z tej grupy
- OT musk
- Elektryfikacja w ODWROCIE
- wodor
- Zgromadzenie użytkowników pojazdów :-)
- Test - nie czytać
- Nowa ładowarka Moya a Twizy -)
- Pomoc dla Filipa ;)
- znowu kradno i sie nie dzielo
- Zieloni oszuchiści
- Zniknął list gończy za "Frogiem". Frog się nam odnalazł?
- zawsze parkuj tyłem do ulicy
- nie będzie naprawy pod blokiem?
- korytarz zycia
- serce boli
- Seicento vs Szydło, comes back :)
Najnowsze wątki
- 2025-01-27 OT musk
- 2025-01-27 Bydgoszcz => Specjalista ds. Sprzedaży (transport drogowy) <=
- 2025-01-27 Warszawa => Java Developer <=
- 2025-01-27 Warszawa => Data Engineer (Tech Lead) <=
- 2025-01-27 Warszawa => Programista Full Stack (.Net Core) <=
- 2025-01-27 Kto ma PRAWNĄ rację? poseł KO mec. R. Giertych v. mec. B. Lewandowski
- 2025-01-27 Gliwice => IT Expert (Network Systems area) <=
- 2025-01-27 Koszyk okrągły, walec 3x AA, na duże paluszki R6
- 2025-01-27 Warszawa => QA Engineer <=
- 2025-01-27 Warszawa => Analityk Biznesowo-Systemowy <=
- 2025-01-27 Mińsk Mazowiecki => Area Sales Manager OZE <=
- 2025-01-27 Bieruń => Team Lead / Tribe Lead FrontEnd <=
- 2025-01-27 Katowice => Regionalny Kierownik Sprzedaży (OZE) <=
- 2025-01-27 Kraków => User Experience Designer <=
- 2025-01-27 Kraków => iOS Developer (Swift experience) <=