    From: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Nowe samochody a stare.
    Date: Fri, 16 Aug 2013 13:43:19 +0200

    Dnia 2013-08-16 11:25, Użytkownik Franc napisał:

    > Mam taki - skończył 4 lata w czerwcu. I to o zgrozo auto na "F" (Citroen
    > C4).
    >
    > Z kosztów to:
    > - ubezpieczenie OC + AC - to norma. Jak kupisz 3. letnie auto to też kupisz
    > oba.
    > - przeglądy serwisowe - to extra koszt, którego nie masz w takim samym
    > wymierze w aucie używanym, ale nie musisz tego robić w ASO żeby nie stracić
    > gwarancji.
    > - klocki + tarcze + olej itp. - typowe koszty związane z użytkowaniem
    > samochodu. Nowy czy stary - to też się wymienia.

> [...]
    Mam starego lanosa.
    Jego koszt to ubezpieczenia, olej klocki i okładziny bo tarcz i
    bębnów nie wymieniałem, przeglądy serwisowa w ASO nie obowiązują
    mnie od wielu lat. Ekstra koszt wymiana butli od LPG rok temu bo
    starej skończyła się ważność.
    W podsumowaniu: koszty miałem sporo niższe, spadek wartości
    też miałem sporo niższy ale oczywiście kreatywni księgowi
    zaraz wyliczą że nowy jest tańszy.