  • Data: 2013-08-17 03:08:31
    Temat: Re: Nowe samochody a stare.
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Fri, 16 Aug 2013 10:25:00 +0200, hisjusz napisał(a):

    > Kwestja kogo na co stać, ile ma czasu na korzystanie z nabytku i jak mu
    > się zmienił światopogląd przez ten rok.Spójrz ile aut z duża pojemnością
    > jest na allegro
    >
    > http://allegro.pl/porsche-carrera-4s-400km-991-mod-2
    013-fvat-i3445311953.html
    > http://allegro.pl/porsche-panamera-4s-ceramika-burma
    ster-yachting-fv-i3458433905.html
    > http://allegro.pl/porsche-cayenne-3-0-2012-panorama-
    bose-fvat-i3455720685.html
    > http://allegro.pl/bmw-750xd-long-2012-lift-3xtv-nowy
    -750-000-pln-i3445311950.html

    > Trzy kliki i wsio roczne samochodziki. Czemu i po co nie wiem i nie będę
    > dorabiał filozofii.

    Nadal to nie eliminuje IMO najczęściej spotykanych takich okazji na prawie
    nowy samochód - albo spotkanie się dachu z podłogą, albo czasami są takie
    egzemplarze że 12 miesięcy po zakupie, z czego 7 stał w serwisie i nadal
    nie wiadomo o co chodzi, a właścicielowi chodzi o to żeby się ich pozbyć
    nim gwarancja minie.

    Tzn. jest jeszcze ta opowieść o niemieckich związkach zawodowych i o tym że
    każda sprzątaczka zatrudninona w Mercedesie, raz do roku otrzymuje S-klasę
    z pełnym wyposażeniem i po roku wystawia auto na sprzedaż za pół ceny, ale
    to też chyba coś w stylu "dawno i nie prawda".