  • 81. Data: 2010-08-05 13:08:23
    Temat: Re: Nowe procesorki
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    Andrzej Libiszewski pisze:
    > Feel? Odważny jesteś. Lepiej byś kupił BeQuiet 350W, byłby nie tylko
    > mocniejszy (!), ale i bezpieczniejszy :)

    Oj, to jest zupełnie inne coś, tylko nazwa stara, znam tamte feele, są
    zupełnie inne i chyba już od jakiegoś czasu nieprodukowane.
    Jak mi się nie spodoba, to wsadzę modecoma premium, leży na półce i
    czeka na psikusa...

    --
    pozdrawia Adam
    różne takie tam: www.smialek.prv.pl

  • 82. Data: 2010-08-05 13:10:07
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    TomekM pisze:
    > ja sie osobiscie pare razy przewiozlem na Kingsonach,
    > teraz wkladam polskie GoodRamy-y od Wilka i puki co nie mialem problemow.

    A ja miałem odwrotnie :)
    Doprawdy, nie wiadomo jak sobie dogodzić :)

    --
    pozdrawia Adam
    różne takie tam: www.smialek.prv.pl
    /duszno mi, codziennie głupota mnie zabija, wszędzie jej pełno, ratunku!/

  • 83. Data: 2010-08-05 13:22:08
    Od: "Maciej 'AbrahaM' Piotrowski" <n...@c...barg.cy>

    Janko Muzykant wrote:

    > Ciekawa dyskusja się zrobiła, o elektronach i rozkładzie
    > Gaussa, ale wracając do meritum - zamówiłem i5-650, Intel
    > DH55HC 2x Kingston 2x2GB1333MHz z ''normalnych'' (kupić 2x 4GB
    > za sensowne pieniądze nie sposób) i z ciekawości
    > energooszczędny modecom feel 500W (wiem, że się źle kojarzy,
    > ale to nowa konstrukcja, a modecomy od lat działają sprawnie).
    > Zobaczymy jak to pogoni szopa... A jak będzie klęska, to w
    > przyszłym tygodniu jeszcze jedna szansa, wrócę do coreduo tylko
    > jakiegoś ostatniego. Grafika zostaje na półce, jak by co zawsze
> [...]

    Ajjj. Będzie(wirtualnie, a może i potem realnie) boleć.
    Po pierwsze płyta nieszczególna* po drugie ZDECYDOWANIE
    "NIECIEKAWY" zasilacz. Za darmo bym go nawet nie brał,
    a już na pewno bym nie płacił za niego. Z tanich to w
    ostateczności Chieftec, potem Tagan (choć ostatnio gdy
    chodzi o słabsze modele jest gorszy niż parę lat temu),
    BeQuiet, Corsair. A na liście jeszcze sporo fajnych firm
    by mogło być.

    Proponuję byś probówał możliwie szybko (zanim użyjesz,
    go, rozpakujesz, etc) wymienić zasilacz coś innego.

    Polecam także lekturę:
    http://forum.pclab.pl/topic/142996-Zanim-zapytasz-o-
    ZASILACZ-lub-jego-NAPI%C4%98CIA-sprawd%C5%BA/

    Prywatnie uważam że Modecomy TAKŻE powinny się znaleźć
    na czarnej liście tamże zamieszczonej. Nie są "aż tak"
    złe jak inne tam wymienione, ale do dobrych by ich nie
    zaliczał. Zwłaszcza że są najmniej (nie śledzę ich tak
    dokładnie by się wgłębiać w temat) dwie linie zasilaczy
    tej firmy, różniące się wyraźnie jakością. Choć nawet
    te lepsze moim zdaniem nie zasługują na uwagę..

    * wbrew pozorom intel wcale przesadnie dobrych płyt nie
    robi, też bym wymieniał gdyby była możliwość. Jednak o
    ile to jeszcze ujdzie, to zasilacz zdecydowanie jest do
    wymiany bezdyskusyjnie moim zdaniem.

    Jeśli poprzednie miałeś podobne (albo z czarnej listy),
    zasilacze to się nie dziwię problemom które miewałeś.

    Albert Einstein (1879-1955)

  • 84. Data: 2010-08-05 13:26:19
    Od: Jakub Witkowski <j...@d...z.sygnatury>

    W dniu 2010-08-05 14:15, Tomasz Jakubowski pisze:

    > Nawet po 13 lipca wychodzą krytyczne łaty? ;-)
    >
    > http://windows7.pl/aktualnosci/koniec-wsparcia-dla-w
    indows-xp-sp2-i-windows-2000.html

    No, ciągle się upomina żeby zainstalować aktualizacje... ale może od 13 lipca
    nie chciało mi się w toto kliknąć?

  • 85. Data: 2010-08-05 13:28:22
    Od: "Maciej 'AbrahaM' Piotrowski" <n...@c...barg.cy>

    Janko Muzykant wrote:

> [...]
    > feele, są zupełnie inne i chyba już od jakiegoś czasu
    > nieprodukowane. Jak mi się nie spodoba, to wsadzę modecoma

    No cóż. Przestaję się dziwić Twoim problemom z PeCetem.

    Modecomy Feele były/są z biedą poprawne. Modemy MC-350,
    zy MC-400 lepsze, ale też bym ich u siebie nie używał..

    Albert Einstein (1879-1955)

  • 86. Data: 2010-08-05 13:29:13
    Od: l...@l...localdomain

    W poście <i3ebnf$p00$1@mx1.internetia.pl>,
    TomekM nabazgrał:

    > ano ma to, ze w MBP Apple stosuje procesory i5 BEZ zintegrowanej grafiki.

    Więc, zamówili od Intela specjalną wersję GMA HD integrowaną z chipsetem
    zamiast procesora, żeby potem narzekać, że nie mieli wyjścia i musieli
    porzucić lepszą Nvidię na rzecz gorszego Intela i przez to uciąć
    /battery life/? Zaiste ciekawe, możesz podać jakieś źródło?

    --
    Ostatnio na http://blog.lrem.net/ wymajaczyłem:
    Wykrakałem?

  • 87. Data: 2010-08-05 13:40:08
    Od: John Smith <u...@e...net>

    Janko Muzykant napisał(a):

    > Zdjęcie zamieścić? ;)

    Dawaj fotkie, nie będzie NTG. :-)

    --
    Mirek

  • 88. Data: 2010-08-05 14:50:20
    Od: "Maciej 'AbrahaM' Piotrowski" <n...@c...barg.cy>

    Janko Muzykant wrote:

> [...]
    > premium, leży na
    > półce i czeka na psikusa...

    No cóż. Przestaję się dziwić Twoim problemom z PeCetem,
    przy takich zasilaczach..

    Modecomy Feele były/są z _biedą_ poprawne. Modecomy MC-350
    czy MC-400 są lepsze, ale też bym ich u siebie nie używał.

    Albert Einstein (1879-1955)

  • 89. Data: 2010-08-05 15:14:50
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    Maciej 'AbrahaM' Piotrowski pisze:
    > No cóż. Przestaję się dziwić Twoim problemom z PeCetem,
    > przy takich zasilaczach..

    Poczytaj wyżej, był chwilę dwa razy droższy chieftec, nic się nie
    zmieniło. Grafiki były padnięte, gwarant uznał. Poza tym innych
    problemów nie było.

    > Modecomy Feele były/są z _biedą_ poprawne. Modecomy MC-350
    > czy MC-400 są lepsze, ale też bym ich u siebie nie używał.

    A ja setkę takich z pięć lat używam i nic się nie dzieję. Mówię o
    modecomach, feelów może kilka pamiętam.

    --
    pozdrawia Adam
    różne takie tam: www.smialek.prv.pl
    /skomplikowani ludzie mają proste rozwiązania, prostacy wszystko komplikują/

  • 90. Data: 2010-08-05 15:31:24
    Od: Andrzej Libiszewski <a...@g...usunto.pl>

    Dnia Thu, 05 Aug 2010 17:14:50 +0200, Janko Muzykant napisał(a):

    > Poczytaj wyżej, był chwilę dwa razy droższy chieftec, nic się nie
    > zmieniło. Grafiki były padnięte, gwarant uznał. Poza tym innych
    > problemów nie było.

    Same z siebie grafiki padają raczej nieczęsto. Najczęściej przyczyną jest
    kiepskiej jakości zasilanie.

    > A ja setkę takich z pięć lat używam i nic się nie dzieję. Mówię o
    > modecomach, feelów może kilka pamiętam.

    No, ja pracuję w branży komputerowej i po odrobinie praktyki uważam, że
    jedyna w miarę dobra seria modecomów to dawna GTF. Reszta prawie tak samo
    awaryjna jak dowolny noname.

    "Dar jest błogosławieństwem ofiarodawcy"