  • 1. Data: 2010-08-03 12:07:22
    Temat: Canon 550D, przygotowanie filmu do umieszczenia na youtube
    Od: "Polon" <P...@o...pl>

    Witam,

    Jako szczesliwy posiadacz aparatu Canon 550D (jestem pod wrazeniem jakosci
    fotek na wysokich iso, jakosci kreconych filmow, ergonomii, auto ISO)
    umiescilem jeden z moich filmow (HD, 50 fps) na youtube.

    Przewalilem 800MB danych jednak na youtube jakosc nie jest najlepsza.

    Pytanie: jak przygotowac filmy w formacie *.mov aby wygladaly mozliwie
    najlepiej na youtube?

    Dziekuje

    Polon

  • 2. Data: 2010-08-03 12:32:52
    Od: "Polon" <P...@o...pl>

    Dziekuje za info.

    Przekonwertuje do:

    For the highest quality, YouTube now recommends the following setting for
    your video:

    a.. MPEG4 (DivX, Xvid, H.264) format
    b.. 1280×720 resolution
    c.. 128k Mono or 320k Stereo MP3/AAC audio
    d.. 24,25 or 30 frames per second
    e.. Up to 1GB file size and 10 min. duration

    I pewnie lepiej to bedzie wygladac!

    Polon

  • 3. Data: 2010-08-03 12:34:10
    Od: " fakej" <f...@g...pl>

    Polon <P...@o...pl> napisał(a):

> [...]
    >
    > Przewalilem 800MB danych jednak na youtube jakosc nie jest najlepsza.
    >
    > Pytanie: jak przygotowac filmy w formacie *.mov aby wygladaly mozliwie

    A poczekałeś chwilę (parę godzin) po wgraniu? Bo youtube z tego co zauważyłem
    ma taką przypadłość, że zaraz po wgraniu filmu jakość jest słaba i przez
    chwilę jest wyświetlany komunikat, że video ulega przetwarzaniu i jakość może
    ulec poprawie. Potem jest pewien okres czasu (parę godzin) kiedy video dalej
    jest przetwarzane (dodawane są nowe rozdzielczości) i w tym czasie jakość
    dalej jest słaba, ale komunikatu z ostrzeżeniem już nie ma.

  • 4. Data: 2010-08-03 12:41:43
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    Polon pisze:
    > Przewalilem 800MB danych jednak na youtube jakosc nie jest najlepsza.

    Nie poszalejesz za bardzo, bo tam i tak poleci własna konwersja. W
    każdym razie z pół roku temu tak było.

    --
    pozdrawia Adam
    różne takie tam: www.smialek.prv.pl

  • 5. Data: 2010-08-04 03:59:12
    Od: astro <r.ziomberWytnij@stop_dla_spamu!astronomia.pl>

    On Tue, 3 Aug 2010 13:07:22 +0100, Polon wrote:
    > Przewalilem 800MB danych jednak na youtube jakosc nie jest najlepsza.

    Odpowiedz "wymijajaca": korzystaj z www.vimeo.com nie youtube.
    http://webhosting.pl/Ktory.serwis.wybrac.Youtube.czy
    .Vimeo.krotki.test.jednego.nagrania
    Radoslaw Ziomber