  • 1. Data: 2010-08-03 14:02:31
    Temat: [SPRZEDAM] Panasonic LX3
    Od: kQr <n...@m...pl>

    Witam

    Mam do sprzedania zakupiony w listopadzie panasonic LX3... praktycznie
    nie byl uzywany (jest paragon).

    Dodaje

    - skorzane oryginalne ETUI Lumix (dedykowane)

    - 16GB SDHC

    Cena 1400zl

  • 2. Data: 2010-08-03 14:27:50
    Temat: Re: [SPRZEDAM] Panasonic LX3
    Od: Miruś <m...@o...pl>

    dlaczego sprzedajesz ten naprawdę świetny aparat ?

  • 3. Data: 2010-08-03 15:17:33
    Od: kQr <k...@o...tegoniema.pl>

    Miruś pisze:
    > dlaczego sprzedajesz ten naprawdę świetny aparat ?

    Z przyczyn czysto finansowych i jak sie okazalo nie mam takiego zapału
    do fotografowania zebym potrzebowal takiego sprzetu.

  • 4. Data: 2010-08-03 16:21:23
    Od: "Piotr M" <x...@x...xx>

    Dnia 03-08-2010 o 16:27:50 Miruś <m...@o...pl> napisał(a):

    > dlaczego sprzedajesz ten naprawdę świetny aparat ?

    I dlaczego prawie roczny używany aparat za 1400zł skoro nowy można kupić
    za 1550zł, nawet jak jest dorzucona używana karta za 100zł. Czasami mnie
    zadziwiają ludzie co ustalają sobie takie ceny (dobrze że nie wyższe od
    nowego sprzętu), ale już najbardziej zadziwi mnie ktoś kto po takiej cenie
    kupi..

    --
    pzdr, Piotr M

    "Najczęstsze kłamstwo w Internecie?
    - Szukałem, ale nie znalazłem."

  • 5. Data: 2010-08-03 17:41:16
    Temat: Re: Panasonic LX3
    Od: cichybartko <c...@g...com>

    On 3 Sie, 18:21, "Piotr M" <x...@x...xx> wrote:
> [...]
    > nowego sprzętu), ale już najbardziej zadziwi mnie ktoś kto po takiej cenie

    Z takiej okazji korzystają ludzie z przyczyn czysto finansowych myśląc
    że mają zapał do fotografowania i jest w stanie temu sprostać
    wyłącznie aż taki sprzęt ;).
    A będąc serio zawsze mnie zastanawiało jak jest naprawdę z tym LX3,
    ile prawdy w tej super bomba jakości a ile podań i legend
    przekazywanych między wtajemniczonymi ;). Zresztą trochę zabawne jest
    wydawanie 1400zł na kompakt z maciupką matrycą kiedy można mieć za
    1800zł kompakt z wymienną optyką, matrycą pozwalającą kontrolować
    głębie ostrości, no i naprawdę użytecznym ISO 3200.

    Pozdrawiam,
    Bartko.

  • 6. Data: 2010-08-03 17:43:04
    Od: kQr <k...@o...tegoniema.pl>

    Piotr M pisze:

> [...]
    > zadziwiają ludzie co ustalają sobie takie ceny (dobrze że nie wyższe od
    > nowego sprzętu), ale już najbardziej zadziwi mnie ktoś kto po takiej

    Oryginalne skorzane ETUI o wartosci sklepowej 300zl dodaje... przez to
    taka cena za zestaw.

  • 7. Data: 2010-08-03 18:22:05
    Od: "R" <...@n...spam>

    Użytkownik "cichybartko" <c...@g...com> napisał w wiadomości

    > ...kiedy można mieć za
    > 1800zł kompakt z wymienną optyką, matrycą pozwalającą kontrolować
    > głębie ostrości, no i naprawdę użytecznym ISO 3200.

    Tylko obiektywem, który dostaniesz za tą cenę w komplecie nie bardzo możesz
    kontrolować głębię ostrości. A jasny obiektyw to już dodatkowe koszty,
    czasem dość znaczne.
    R.

  • 8. Data: 2010-08-03 18:27:42
    Od: "Piotr M" <x...@x...xx>

    Dnia 03-08-2010 o 19:43:04 kQr <k...@o...tegoniema.pl> napisał(a):

    > Oryginalne skorzane ETUI o wartosci sklepowej 300zl dodaje... przez to
    > taka cena za zestaw.

    Wow, no to musi być dobre..

  • 9. Data: 2010-08-03 18:43:33
    Od: kQr <k...@o...tegoniema.pl>

    Piotr M pisze:

    > Wow, no to musi być dobre..

    Bo jest... taki stylizowany na oldschool :) i bardzo trudno go dostać w PL.

  • 10. Data: 2010-08-03 18:47:27
    Od: kQr <k...@o...tegoniema.pl>

    R pisze:
> [...]
    > kontrolować głębię ostrości. A jasny obiektyw to już dodatkowe koszty,

    Jesli macie na mysli GF1 to za 1800 mozna sobie kupic samo body... bez
    szkla.