  • 141. Data: 2010-08-09 10:40:34
    Temat: Re: Nowe procesorki
    Od: de Fresz <d...@N...pl>

    On 2010-08-06 13:05:44 +0200, Andrzej Libiszewski
    <a...@g...USUNTO.pl> said:

    > Naprawdę nie rozumiem, dlaczego w takim razie W7Pro x64 postawione tuż
    > po premierze i traktowane mało delikatnie wciąż jest w pełni sprawne,
    > bez zwolnień, zwisów, zamknięć aplikacji i restartów.
    >
    > Pół roku wystarczało, żeby tak eksploatowanego XP trzeba było czyścić
    > albo stawiać na nowo, a dla W7 nie widzę żadnej różnicy w działaniu
    > teraz i wtedy.

    Za to uwielbiam Wintele - co instalacja, to inne zachowanie ;-)

    de Fresz

  • 142. Data: 2010-08-09 15:01:57
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    Marx pisze:
    > Ciekaw jestm jak dlugo bedzie wsparcie driverow dla XP, bo to w
    > naturalny sposob zabije w pewnym momencie ten system

    U Intela może być długo, bo oni siedzą także na rynkach bardzo
    konserwatywnych. Najlepszy dowód - na ich większości płyt jest złącze
    lpt i com.

    --
    pozdrawia Adam
    różne takie tam: www.smialek.prv.pl

  • 143. Data: 2010-08-11 08:34:14
    Od: Przesmiewca <b...@o...pl>

    Janko Muzykant <j...@w...pl> napisał(a):

    >Najlepszy przykład efektu gąbki to firefox - kiedyś rewelacyjna
    >przeglądarka, dziś robiąc niewiele więcej jest mułowata jak ie4 na 486...

    Przegladarka byla dobra do momentu, kiedy nie stala sie tak popularna.
    Ze statystyk mojego serwera www wychodzi, ze 39% ludzi wchodzi na moje
    strony wlasnie przez firefoxa (ponad 10k odzwiedzin miesiecznie), wiec ilosc
    uzywalnosci tego softu bardzo sie zwiekszyla. Niestety, wraz ze wzrostem popularnosci
    zaczyna przejmowac wady misia - np. im wieksza popularnosc tym wieksze
    zainteresowanie
    jej dziurami i wiecej exploitow.
    Ze swej strony polecam Opere, jesli chodzi o Windowsa.

  • 144. Data: 2010-08-11 08:38:18
    Od: Przesmiewca <b...@o...pl>

    Janko Muzykant <j...@w...pl> napisał(a):

    >AMD odpada mentalnie. Za dużo z tym wycierpiałem.

    To chyba mowisz o czasach K5/K6 :-) Ale to juz deko dawno.
    Od czasow Duronow jak nie wczesniej jest jakby inaczej...

    Swoja droga jak opiekujesz sie 30 kompami i masz takie uprzedzenia,
    to ja bym nie chcial zebys sie opiekowal moim. A juz na pewno go modernizowal.

  • 145. Data: 2010-08-11 08:50:43
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    Przesmiewca pisze:

    > To chyba mowisz o czasach K5/K6 :-) Ale to juz deko dawno.
    > Od czasow Duronow jak nie wczesniej jest jakby inaczej...

    Nie, mówię o późniejszych czasach. Bywa, że wpadnie nam coś z amd,
    wcześniej czy później są problemy. I tak naprawdę nie są one związane z
    procesorem, lecz z płytą.

    > Swoja droga jak opiekujesz sie 30 kompami i masz takie uprzedzenia,
    > to ja bym nie chcial zebys sie opiekowal moim. A juz na pewno go modernizowal.

    Ależ z przyjemnością się nie podejmę.
    Musisz wiedzieć, iż to nie takie sobie zwyczajne ''opiekowanie''. Otóż
    jedna strona płaci za to, że by nic się nie psuło, a nie za naprawy.
    Druga mając stały dochód bez względu na ilość pracy kombinuje, żeby tej
    pracy było jak najmniej. Średnia krajowa za kilka godzin tygodniowo -
    nie jest źle :) Chyba więc rozumiesz, że doświadczenia i zabawy
    nowinkami pozostawiam innym w branży :)

    --
    pozdrawia Adam
    różne takie tam: www.smialek.prv.pl
    /zgodnie z dz.u. 1997 nr 133 poz. 883 oświadczam, że można się na mnie
    patrzeć/

  • 146. Data: 2010-08-11 09:12:48
    Od: Przesmiewca <b...@o...pl>

> [...]

    >pracy było jak najmniej. Średnia krajowa za kilka godzin tygodniowo -
    >nie jest źle :) Chyba więc rozumiesz, że doświadczenia i zabawy

    Ja mam "troche" wiecej pecetow pod soba niz Ty, od paru lat robimy przetargi
    na tylko AMD - i tez nie ma zbednej roboty. Ot chodzi latami, zupelnie jak powinno
    i jak
    oczekujesz. Mysle, ze Twoje obawy sa niepotrzebne, tylko, ze ich nie sie pozbedziesz
    zwyczajnie powtarzajac stereotypy a samemu nie probujac.
    Ale ot offtopic watku, wiec eot z mojej strony.

  • 147. Data: 2010-08-11 09:21:35
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    Przesmiewca pisze:
> [...]
    pozbedziesz
    > zwyczajnie powtarzajac stereotypy a samemu nie probujac.
    > Ale ot offtopic watku, wiec eot z mojej strony.

    Jeśli od tego w konsekwencji będę się jeszcze bardziej opierdzielał,
    rozważę zmianę platformy. Ale nie wydaje mi się, żeby się dało zejść z
    tej jednej dniówki tygodniowo więc po prostu mi się nie chce o tym
    myśleć :) Dostawca sprzętu wie, czego chcę i takie przywozi bez zbędnych
    pytań. Zresztą ile tego jest - przy dokładnie na dziś 36 sztukach
    wychodzi średnio jeden miesięcznie (czas życia peceta to trzy lata).
    A od przetargów strzeż mnie o panie! Moi klienci to kilkanaście lat
    stałej współpracy i kasa przy wyborze sprzętu ma minimalne znaczenie. Ja
    naprawdę nie lubię tej roboty, ale trzeba jeść i nie martwić się
    chudszymi miesiącami w innych branżach.

    --
    pozdrawia Adam
    różne takie tam: www.smialek.prv.pl
    /jak wyjaśnić słowo ''deficyt''? - więc wyobraźmy sobie słowo
    ''zaufanie''.../

  • 148. Data: 2010-08-12 15:02:28
    Od: bakulik <i...@n...polska>

    Świat już nigdy nie będzie taki sam, odkąd Janko Muzykant napisał(a):

    > Ba, jest duża szansa, że już ze sklepu nie wrócę.

    Tak mi się przypomniało:

    Teatrzyk Zielona Gęś ma zaszczyt przedstawić
    Ostrożność

    W roli głównej:
    Prof. Bączyński

    Prof. Bączyński
    (wychodząc z domu) sprawdza gaz; chowa zapałki; zamyka szczelnie okna;
    akwarium stawia na szafie; kota wpycha do szuflady; dzieciom odbiera
    ostre przedmioty; żonie książki o treści podniecającej; spirytus
    denaturowany wylewa do zlewu; wyłącza telefon; pali "Pana Tadeusza" i
    "Trylogię"; na wszelki wypadek gasi światła i zabarykadowuje klozet; pod
    podmuchem lekkiej schizofenii przykleja sobie rude wąsy; dziurkę od
    klucza zatyka ligliną; b. ostrożnie wychodzi na miasto; wpada pod
    pędzącą z szybkością 60 km ciężarówkę z kapustą.

    K U R T Y N A

    ;)

    --
    Pozdrawiam, Łukasz Bakuła.
    www.bakulik.pl | www.bakulik.com.pl | GG: 2243156 | Tlen: bakulik

  • 149. Data: 2010-08-13 14:54:50
    Od: Piotr <p...@g...com>

    On 12 Sie, 17:02, bakulik <i...@n...polska> wrote:

> [...]
    > pisząc na priv skonstruuj adres e-mail wg wzorca z nagłówka
    > Słońce wieje i wiatr świeci - postnuklearna pogoda..

    I jeszcze przegrał wybory...