  • 71. Data: 2010-08-05 12:30:50
    Temat: Re: Nowe procesorki
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    Sergiusz Rozanski pisze:
    > Heh co więcej ilość prądu potrzebna na zamknięcie i ponowne uruchomienie
    > systemu i wszystkich uspionych aplikacji (kilka minut pracy na pełnych
    > obrotach hdd/cpu/mem) może się okazać większa niż kilkugodzinny sen na
    > mikrowatach.

    To moja śp. babcia wymyśliła, zakazywała świecenia lampy jak się
    wchodziło na chwilę tylko, bo mówiła, że pstryknięcie to jak 10 minut
    świecenia :)

    --
    pozdrawia Adam
    różne takie tam: www.smialek.prv.pl

  • 72. Data: 2010-08-05 12:34:00
    Od: l...@l...localdomain

    W poście <i3e8f5$4eq$1@news.onet.pl>,
    Janko Muzykant nabazgrał:

    > Może tak po prostu się zdarzyło, mam wielki kłopot z suchością i
    > strzelaniem wszystkiego, nawilżanie niewiele pomaga. Niby to zamknięte
    > jest, ale kto tam wie.
    > Zasilacze są raczej średniej klasy, z droższych w serii. Zawsze
    > wymieniam przy okazji zmiany reszty.

    Padały mi dyski, co 8-10 miesięcy, również po wymianie komputera.
    W końcu przebolałem z pięć stów na zasilacz i trzy razy tyle na UPS-a,
    od tamtego czasu żadnego problemu ze sprzętem nie zauważyłem.

    --
    Ostatnio na http://blog.lrem.net/ wymajaczyłem:
    Wykrakałem?

  • 73. Data: 2010-08-05 12:34:13
    Od: "Santana" <s...@i...pl>

    > To moja śp. babcia wymyśliła, zakazywała świecenia lampy jak się wchodziło
    > na chwilę tylko, bo mówiła, że pstryknięcie to jak 10 minut świecenia :)

    Babcia wizjonerka :) Tak się, mniej więcej, "energooszczędne" zachwują :)

  • 74. Data: 2010-08-05 12:41:19
    Od: "TomekM" <adm[@]chrzanow.pl>

    <l...@l...localdomain> wrote in message
    >W poście <i3e3ro$m90$1@mx1.internetia.pl>,
    > TomekM nabazgrał:

    > Jak się to ma do MBP o których pisałem, gdzie było Nvidia/Nvidia,
    > a teraz jest Intel/Nvidia?

    ano ma to, ze w MBP Apple stosuje procesory i5 BEZ zintegrowanej grafiki.

    Tomek

  • 75. Data: 2010-08-05 12:41:49
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    Ciekawa dyskusja się zrobiła, o elektronach i rozkładzie Gaussa, ale
    wracając do meritum - zamówiłem i5-650, Intel DH55HC 2x Kingston
    2x2GB1333MHz z ''normalnych'' (kupić 2x 4GB za sensowne pieniądze nie
    sposób) i z ciekawości energooszczędny modecom feel 500W (wiem, że się
    źle kojarzy, ale to nowa konstrukcja, a modecomy od lat działają
    sprawnie). Zobaczymy jak to pogoni szopa... A jak będzie klęska, to w
    przyszłym tygodniu jeszcze jedna szansa, wrócę do coreduo tylko jakiegoś
    ostatniego.
    Grafika zostaje na półce, jak by co zawsze można wepchać z powrotem.

    --
    pozdrawia Adam
    różne takie tam: www.smialek.prv.pl
    /autorytet? - no, nie wiem, zupełnie nic mi do głowy nie przychodzi.../

  • 76. Data: 2010-08-05 12:47:29
    Od: John Smith <u...@e...net>

    Janko Muzykant napisał(a):

    > Asio od emu (różne sblive i emu 0404), potem asio4all, teraz natywne
    > stery windows na alesis multimix 4 (chodzi najsprawniej z tego
    > wszystkiego). Teraz to już chyba nie ma kłopotu nawet, ale w sumie to mi
    > na tym nie zależy.

    ASIO, Xonar, emu, alesis multimix...

    Cholera, sporo terminologii fotograficznej mi umknęło. ;-)

    --
    Mirek

  • 77. Data: 2010-08-05 12:56:12
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    John Smith pisze:
    > ASIO, Xonar, emu, alesis multimix...
    >
    > Cholera, sporo terminologii fotograficznej mi umknęło. ;-)

    Zdjęcie zamieścić? ;)

    --
    pozdrawia Adam
    różne takie tam: www.smialek.prv.pl
    /to bardzo intuicyjne, choć mocno zagmatwane/

  • 78. Data: 2010-08-05 12:57:12
    Od: "TomekM" <adm[@]chrzanow.pl>

    > Ciekawa dyskusja się zrobiła, o elektronach i rozkładzie Gaussa, ale
    > wracając do meritum - zamówiłem i5-650, Intel DH55HC 2x Kingston
    > 2x2GB1333MHz z ''normalnych'' (kupić 2x 4GB za sensowne pieniądze nie

    ja sie osobiscie pare razy przewiozlem na Kingsonach,
    teraz wkladam polskie GoodRamy-y od Wilka i puki co nie mialem problemow.

    Pozdrawiam
    Tomek

  • 79. Data: 2010-08-05 12:59:34
    Od: Andrzej Libiszewski <a...@g...USUNTO.pl>

    W dniu 2010-08-05 14:41, Janko Muzykant pisze:
> [...]
    > 2x2GB1333MHz z ''normalnych'' (kupić 2x 4GB za sensowne pieniądze nie
    > sposób) i z ciekawości energooszczędny modecom feel 500W

    Feel? Odważny jesteś. Lepiej byś kupił BeQuiet 350W, byłby nie tylko
    mocniejszy (!), ale i bezpieczniejszy :)

  • 80. Data: 2010-08-05 13:02:29
    Od: "Vituniu" <v...@p...fm>

    > i z ciekawości energooszczędny modecom feel 500W (wiem, że się
    > źle kojarzy, ale to nowa konstrukcja, a modecomy od lat działają
    > sprawnie).

    Z wlasnego doswiadczenia - WSZYSTKIE Feele, ktore rozkrecalem
    celem przegladu i czyszczenia mialy popuchniete elektrolity.
    Po 2 - 3 latach pracy w raczej rozsadnych warunkach.

    Z drugiej strony - zaden z tych, ktore w mojej okolicy szlag trafil
    podczas pracy nie pociagnely za soba niczego wiecej.

    To tak w ramach http://pl.wikipedia.org/wiki/Statystyka :P

    pozdrawiam (i zmykam z tego OT),
    Vituniu.