  • 31. Data: 2010-08-05 08:49:05
    Temat: Re: Nowe procesorki
    Od: Robert Kois <k...@h...pl>

    Dnia Thu, 05 Aug 2010 00:33:09 +0200, Janko Muzykant napisał(a):

    > system zajmuje pół giga i ładuje się 20 sekund

    A ja kolejny raz spytam, po co wyłączać? Usypianie działa i nie ma z nim
    problemów zwykle. Raz na miesiąc przy restarcie można tą minutę czy dwie
    poczekać (win7 startuje całkiem szybko).

    --
    Kojer

  • 32. Data: 2010-08-05 08:59:47
    Od: "TomekM" <adm[@]chrzanow.pl>

    cesory-od-Intela--Articles-315-ndetails-11.html

    > - Może ustaw sobie kodowanie, bo ciężko się ciebie czyta...
    > http://www.grush.one.pl/article.php?id=netykieta

    poprawiłem, mam nadzieje ze zadziałało :)

> [...]
    > reguły współczesne Radeony będą szybsze.
    >
    > - działanie z pełną prędkością procesora to chyba jakiś slogan reklamowy -
    > jak świat światem, ograniczeniem wydajności integr - poza ogólnie małą
    > teoretyczną wydajnością samego GPU - był dostęp do współdzielonej ze
    > zwykłymi programami pamięci i mała prędkość tej pamięci w porównaniu z
    > dedykowanymi pamięciami DDR3/4/5 na kartach pci-ex
    >
    > - mostek pci-ex nie wpływa na prędkość grafiki - najlepszy dowód na to, że
    > za mostkiem działają urządzenia klasy Radeon 5970 i GFX480 - chyba jednak

    generalnie to ja sie z Tobą zgadzam, chodizło mi tylko o zwrócenie uwagi na
    dwie rzeczy:
    - po pierwsze w procesorach zintegrowanych z grafiką, wydajnośc tej
    ostatniej jest na tyle duża
    ze umożliwia np. bezproblemowe dekodowanie BR, ze o naszych 'szopowych'
    potrzebaach nie wspomne.
    W zasadzie jest ona wystarczająca do wszystkich zastosowan mutlimedialnych
    pozad grami 3D - tu podejrzewam
    zawsze będą dominowały kary ATI albo RADEONA
    - druga sprawa to chciałem zwrócić uwage, zeby uważac przy zakupie, bo można
    sie nadziać i kupić
    procesor bez wbudowanej grafiki i próbowac go włożyc do płuty wyposażonej w
    złącza VGA/DVI/HDMI
    Ale wtedy na monitorze nic nie zobaczysz, bo grafika siedzi w procesorze.

    Pozdrawiam
    Tomek

  • 33. Data: 2010-08-05 09:29:22
    Od: Andrzej Libiszewski <a...@g...USUNTO.pl>

    W dniu 2010-08-05 10:59, TomekM pisze:
    /ciach śmieci/

    - Ponownie nalegam, abyś ustawił deklarację MIME i przestał śmiecić.
    - z dekodowaniem BR daje sobie radę nawet najsłabsza integra Radeona
    sprzed półtora roku (R3200) i dzieje się tak dlatego, że ma dedykowany
    temu układ, a nie dzięki dużej wydajności. Podobnie aktualnie jest u intela.

  • 34. Data: 2010-08-05 10:01:21
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    Robert Kois pisze:

    > A ja kolejny raz spytam, po co wyłączać?

    Żeby nie spalić mieszkania. Nie ufam, widziałem zasilacze robiące kuku.
    Poza tym audio bywa nieodporne na usypianie (vst miewa kłopoty).

    --
    pozdrawia Adam
    różne takie tam: www.smialek.prv.pl

  • 35. Data: 2010-08-05 10:05:09
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    Gotfryd Smolik news pisze:

    > Wolisz zezować :D

    A o to chodzi, nie, pozazawodowo 3D mnie nie rusza. Zresztą zawodowo
    też, na razie sprawa wraca do punktu wyjścia czyli jeszcze kilka lat.

    --
    pozdrawia Adam
    różne takie tam: www.smialek.prv.pl
    /amerykańscy naukowcy odkryli, że praca jest męcząca/

  • 36. Data: 2010-08-05 10:06:38
    Od: Andrzej Libiszewski <a...@g...USUNTO.pl>

    W dniu 2010-08-05 12:01, Janko Muzykant pisze:

    > Żeby nie spalić mieszkania. Nie ufam, widziałem zasilacze robiące kuku.
    > Poza tym audio bywa nieodporne na usypianie (vst miewa kłopoty).

    Janko, zasilacz i tak cały czas pracuje, niezależnie czy komputer uśpisz
    czy nie (co więcej, pobiera wtedy tyle samo prądu co wyłączony - z
    dokładnością do błędu mojego pomiaru) :)

    A i usypianie W7 to nie to co drzewiej bywało, nie ma z nim żadnych
    problemów. :)

  • 37. Data: 2010-08-05 10:06:40
    Od: l...@l...localdomain

    W poście <i3duo3$ero$1@mx1.internetia.pl>,
    TomekM nabazgrał:
> [...]
    > pozad grami 3D - tu podejrzewam
    > zawsze będą dominowały kary ATI albo RADEONA

    Ciekawie to się ma do tego, co się stało w ostatniej generacji MBP.
    Otóż Apple serwowało wcześniej dwie karty: zewnętrzną Nvidię oraz
    zintegrowaną Nvidię. Była możliwość całkowitego wyłączenia zewnętrznej,
    tak by laptop wytrzymał te 7 godzin na baterii. Kiedy jednak odświeżyli
    procesory na i5, zintegrowaną Nvidię zastąpił ówże Intel. I musieli
    usunąć możliwość wyłączania zewnętrznej, bo Intel nie jest w stanie
    uciągnąć wszystkich efektów serwowanych w OS X...

    --
    Ostatnio na http://blog.lrem.net/ wymajaczyłem:
    Wykrakałem?

  • 38. Data: 2010-08-05 10:12:36
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    Andrzej Libiszewski pisze:

    > Janko, zasilacz i tak cały czas pracuje, niezależnie czy komputer uśpisz
    > czy nie (co więcej, pobiera wtedy tyle samo prądu co wyłączony - z
    > dokładnością do błędu mojego pomiaru) :)

    Ojej, a ja myślałem, że przełącznik dwubiegunowy w listwie wyłącza
    zasilanie całkowicie :)

    Panowie, nie róbcie ze mnie dziecięcia blutufa, ja jednak od 15 lat
    siedzę pecetach i elektronice :)

    > A i usypianie W7 to nie to co drzewiej bywało, nie ma z nim żadnych
    > problemów. :)

    Widocznie muzycy o tym jeszcze nie przeczytali :)

    --
    pozdrawia Adam
    różne takie tam: www.smialek.prv.pl
    /...a nasza opowieść zaczyna się w czasach Obamy i Osamy.../

  • 39. Data: 2010-08-05 10:17:54
    Od: Andrzej Libiszewski <a...@g...USUNTO.pl>

    W dniu 2010-08-05 12:12, Janko Muzykant pisze:

    > Ojej, a ja myślałem, że przełącznik dwubiegunowy w listwie wyłącza
    > zasilanie całkowicie :)

    Odcina, zwiększając przy tym szansę na spalenie zasilacza przy włączaniu :)

    > Panowie, nie róbcie ze mnie dziecięcia blutufa, ja jednak od 15 lat
    > siedzę pecetach i elektronice :)

    > Widocznie muzycy o tym jeszcze nie przeczytali :)

    Nie jestem muzykiem, u mnie działa ;D

  • 40. Data: 2010-08-05 10:22:25
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    Andrzej Libiszewski pisze:

    > Odcina, zwiększając przy tym szansę na spalenie zasilacza przy włączaniu :)

    Ale i złapanie za gaśnicę, bo będzie komu za nią złapać :)

    --
    pozdrawia Adam
    różne takie tam: www.smialek.prv.pl
    /przyszła drożyzna i nie wiem, czy kupywać Fakt, czy Super Express/