    From: "TomekM" <adm[@]chrzanow.pl>
    Newsgroups: pl.rec.foto.cyfrowa
    Subject: Re: Nowe procesorki
    Date: Thu, 5 Aug 2010 10:59:47 +0200

    cesory-od-Intela--Articles-315-ndetails-11.html

    > - Może ustaw sobie kodowanie, bo ciężko się ciebie czyta...
    > http://www.grush.one.pl/article.php?id=netykieta

    poprawiłem, mam nadzieje ze zadziałało :)

> [...]
    > reguły współczesne Radeony będą szybsze.
    >
    > - działanie z pełną prędkością procesora to chyba jakiś slogan reklamowy -
    > jak świat światem, ograniczeniem wydajności integr - poza ogólnie małą
    > teoretyczną wydajnością samego GPU - był dostęp do współdzielonej ze
    > zwykłymi programami pamięci i mała prędkość tej pamięci w porównaniu z
    > dedykowanymi pamięciami DDR3/4/5 na kartach pci-ex
    >
    > - mostek pci-ex nie wpływa na prędkość grafiki - najlepszy dowód na to, że
    > za mostkiem działają urządzenia klasy Radeon 5970 i GFX480 - chyba jednak

    generalnie to ja sie z Tobą zgadzam, chodizło mi tylko o zwrócenie uwagi na
    dwie rzeczy:
    - po pierwsze w procesorach zintegrowanych z grafiką, wydajnośc tej
    ostatniej jest na tyle duża
    ze umożliwia np. bezproblemowe dekodowanie BR, ze o naszych 'szopowych'
    potrzebaach nie wspomne.
    W zasadzie jest ona wystarczająca do wszystkich zastosowan mutlimedialnych
    pozad grami 3D - tu podejrzewam
    zawsze będą dominowały kary ATI albo RADEONA
    - druga sprawa to chciałem zwrócić uwage, zeby uważac przy zakupie, bo można
    sie nadziać i kupić
    procesor bez wbudowanej grafiki i próbowac go włożyc do płuty wyposażonej w
    złącza VGA/DVI/HDMI
    Ale wtedy na monitorze nic nie zobaczysz, bo grafika siedzi w procesorze.

    Pozdrawiam
    Tomek