-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!new
s.nask.pl!news.nask.org.pl!news.uni-stuttgart.de!news.belwue.de!news.osn.de!dia
blo2.news.osn.de!ecngs!feeder.ecngs.de!nx02.iad01.newshosting.com!newshosting.c
om!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-02.news.neostrada.pl!unt-spo-a-02.news.neostra
da.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
Date: Thu, 07 Apr 2011 22:06:19 +0200
From: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 5.1; pl; rv:1.9.2.15) Gecko/20110303
Thunderbird/3.1.9
MIME-Version: 1.0
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: Nowe opony, a oś
References: <inei20$b4k$1@sunflower.man.poznan.pl> <inenpn$q9$3@inews.gazeta.pl>
<tyqixdzyv04j$.dlg@lepper.institute.com> <inet11$hl7$1@inews.gazeta.pl>
<3zdgueoiwiht$.dlg@lepper.institute.com> <inf30b$7ok$1@inews.gazeta.pl>
<q...@l...institute.com> <inf3po$9pi$1@inews.gazeta.pl>
<8...@l...institute.com> <inf5r8$h31$1@inews.gazeta.pl>
<zp4hzsxmz881$.dlg@lepper.institute.com> <infd6t$9gq$1@inews.gazeta.pl>
<s...@l...institute.com> <h...@b...softax.pl>
<149c9zsrarer8$.dlg@lepper.institute.com> <inhls1$dc$1@news.onet.pl>
<1...@l...institute.com> <inijp4$tvf$1@news.onet.pl>
<injlvd$bbj$1@inews.gazeta.pl> <inl0be$bij$1@news.onet.pl>
In-Reply-To: <inl0be$bij$1@news.onet.pl>
Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
Lines: 27
Message-ID: <4d9e193b$0$2438$65785112@news.neostrada.pl>
Organization: Telekomunikacja Polska
NNTP-Posting-Host: 83.25.132.16
X-Trace: 1302206779 unt-rea-b-01.news.neostrada.pl 2438 83.25.132.16:1739
X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2360981
[ ukryj nagłówki ]W dniu 2011-04-07 20:38, Marcin 'Yans' Bazarnik pisze:
>> Takie argumenty są o kant dupy rozbić, bo sytuacje na drodze bywają
>> różne, wiec powiem jeszcze raz to co napisałem już wyżej:
>
> Piszesz, że swojego punktu widzenia - nie neguję Twojego podejścia.
> Zastanów się jednak co jest bezpieczniejsze dla TYPOWEGO kierowcy,
> którego umiejętności są raczej niezbyt duże.
Dokładnie. Poślizg podsterowny nadal jest bezpieczniejszy, bo opanowanie
go to głównie hamowanie, więc nawet jak poślizgu opanować nie uda, bo
prędkość była za wysoka, to lepiej wypaść przodem po już jakiejś drodze
hamowania, niż żeby lecąc pełną prędkością bokiem owinąć się wokół
drzewa bo zabrakło "troszkę".
Największy problem podsterownego poślizgu w sporcie, to to, że do jego
opanowania trzeba stracić dużo prędkości i pojechać łamanym torem jazdy
przez zakręt, co owocuje wyjściem z zakrętu z dużo niższą prędkością.
Poślizg nadsterowny z kolei oznacza że oś kierowana ma jeszcze jakieś
rezerwy i zazwyczaj da się taki zakręt przelecieć "dzidą" optymalnym
torem jazdy.
Natomiast problem zakładania różnych opon na różne osie jest taki, że
dojechane opony będą kleić lepiej na suchym, a nowe na mokrym. Czyli i
tak źle i tak niedobrze.
Następne wpisy z tego wątku
- 07.04.11 22:17 Waldek Godel
- 07.04.11 22:53 Tomasz Pyra
- 07.04.11 23:20 Adam Płaszczyca
- 08.04.11 00:54 Adam Płaszczyca
- 08.04.11 00:55 Adam Płaszczyca
- 08.04.11 00:56 Adam Płaszczyca
- 08.04.11 03:37 Pete
- 08.04.11 05:41 Filip KK
- 08.04.11 06:07 Filip KK
- 08.04.11 06:34 Filip KK
- 08.04.11 06:39 Filip KK
- 08.04.11 06:45 Filip KK
- 08.04.11 06:52 Filip KK
- 08.04.11 07:01 Filip KK
- 08.04.11 07:24 Filip KK
Najnowsze wątki z tej grupy
- Śmiechu KOOOOOOPA ;-)
- Antyradar
- zasniecie
- wjechał przez bramkę dla służb
- IZERY NIE BĘDZIE. PROJEKT POLSKIEGO ELEKTRYKA LĄDUJE W KOSZU.
- czyste powietrze
- Kamerka sam. na tył
- koniki obsiadły kolejki i numerki
- nie wyrzucaj starych opon
- znów elektryk:P
- "Ręczny" a przegląd.
- Akwarium w aucie
- światła znów wlączyli
- nie lekceważ termostatu
- Autocom CAN CDP+ wysokie kody błędów
Najnowsze wątki
- 2024-12-28 Śmiechu KOOOOOOPA ;-)
- 2024-12-29 Pomiar amplitudy w zegarku mechanicznym
- 2024-12-28 Antyradar
- 2024-12-28 Deweloper przegral w sadzie musi zwrócic pieniądze Posypia sie kolejne pozwy?
- 2024-12-28 Warszawa => Full Stack .Net Engineer <=
- 2024-12-28 Warszawa => Sales Assistant <=
- 2024-12-28 Warszawa => Programista Full Stack .Net <=
- 2024-12-28 Warszawa => Full Stack web developer (obszar .Net Core, Angular6+) <=
- 2024-12-28 Katowice => Head of Virtualization Platform Management and Operating S
- 2024-12-28 Błonie => Analityk Systemów Informatycznych (TMS SPEED) <=
- 2024-12-28 Warszawa => Senior Frontend Developer (React + React Native) <=
- 2024-12-28 Żerniki => Employer Branding Specialist <=
- 2024-12-28 ale zawziętość i cierpliwość
- 2024-12-27 most kilometrowy
- 2024-12-27 Dyplomaci a alkomaty