eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyNowe opony, a ośRe: Nowe opony, a oś
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!not-for-mail
    From: AL <a...@s...tam>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Nowe opony, a oś
    Date: Wed, 06 Apr 2011 01:28:29 +0200
    Organization: "Portal Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl"
    Lines: 59
    Message-ID: <ing8ir$7nm$1@inews.gazeta.pl>
    References: <inei20$b4k$1@sunflower.man.poznan.pl>
    <4d9b18c0$0$2436$65785112@news.neostrada.pl>
    <inf67c$i4p$1@inews.gazeta.pl>
    <1...@i...dyndns.org.invalid>
    NNTP-Posting-Host: 088156127238.stk.vectranet.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: inews.gazeta.pl 1302046107 7926 88.156.127.238 (5 Apr 2011 23:28:27 GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Tue, 5 Apr 2011 23:28:27 +0000 (UTC)
    X-User: alstd2
    In-Reply-To: <1...@i...dyndns.org.invalid>
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 5.1; pl; rv:1.9.2.13) Gecko/20101207
    Lightning/1.0b2 Thunderbird/3.1.7
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2360546
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 2011-04-05 19:53, 'Tom N' pisze:
    > AL w<news:inf67c$i4p$1@inews.gazeta.pl>:
    >
    >> opony 5-cio letnie - jesli nie byly katowane - sa nadal sprawne i nie
    >> powinny ustepowac nowym (przy zalozeniu, ze bieznik jest podobnej
    >> wysokosci).
    >
    > Fajne założenie -- teraz wyjaśnij co rozumiesz pod pojęciem "katowane".
    > Może przypomnę co autor wątku napisał "Niedawno kupiłem auto z zestawem
    > używanych opon letnich"
    >
    ok, zle sie zrozumielismy - autor nie okreslil dokladnego stanu tych
    opon pod wzgledem zuzycia.
    Ja mialem na mysli stan gumy i jej wlasciwosci (odnosnie jej starzenia
    sie w okresie 5ciu lat).

    Wiadomo, ze jak ktos jezdzi duzo to stan bieznika bedzie adekwatny do
    przejechanych kilometrow (tu jeszcze wziasc nalezaloby wspolczynnik
    scieralnosci konkretnego modelu opony) i stylu jazdy poprzedniego
    kierowcy (dlatego uzylem w drugiej czesci zdania odniesienia do stanu
    bieznika i 'nie katowane').
    Przez 'nie katowane' zakladalem, ze nie widac na niej sladow uszkodzen
    mechanicznych - co stwierdzic moze naocznie jedynie gumiarz, ktory mu te
    opony zakladal (uszkodzenia kordu, nierownomiernego starcia,
    wyzabkowania, przytartych boków, etc... a bieznik jest wciaz powyzej
    minimum okreslonej znacznikiem przez producenta opony.
    Taka opona nadal nie powinna znacznie roznic sie od nowej (mowa o tym
    samym modelu i serii).

    >> czlowieku przejdz sie na jakis kurs doszkalajacy technike jazdy.
    >
    > Z tego co piszesz wynika, że Ty nigdy w takim nie uczestniczyłeś -- i

    nie musze Ci nic udowadniac

    > uprzedzając -- całkiem niedawno opisywałem, możesz poszukać...
    >
    tak, az z ciekawosci sprawdzilem.
    Wypowiedziales sie raz w jednym watku z listopada ub.r. pt: "kurs/coś
    podnoszące umiejętności - śląsk/opolskie/dolnośląskie" bardzo
    autorytatywnie ;), cytat ponizej (no chyba, ze miales na mysli inny watek):

    <cytat>
    Robert Rędziak w <news:slrnieqiub.cq8.rekin@drapak.wkurw.org>:
    > > No szkoda, bo każdy instruktor Ci powie, że samochód prowadzi
    > > się... zadkiem.

    Czyli tekst "ten samochód prowadzi dupa a nie kierowca" jest pochwałą ;)

    Tomasz Nycz
    [priv-->>X-Email]

    </cytat>


    --
    pozdr
    Adam (AL)
    TG

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: