-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!newsfeed.pionier.net.pl!news.glorb.com!n
peer02.iad.highwinds-media.com!news.highwinds-media.com!feed-me.highwinds-media
.com!nx02.iad01.newshosting.com!newshosting.com!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-0
2.news.neostrada.pl!unt-spo-a-02.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not
-for-mail
Date: Tue, 05 Apr 2011 16:37:05 +0200
From: Grzegorz Prędki <"klark[USUN"@TO][malpa]transkomp.com>
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 6.1; pl; rv:1.9.2.15) Gecko/20110303
Thunderbird/3.1.9
MIME-Version: 1.0
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: Nowe opony, a oś
References: <inei20$b4k$1@sunflower.man.poznan.pl> <inenpn$q9$3@inews.gazeta.pl>
<tyqixdzyv04j$.dlg@lepper.institute.com> <inet11$hl7$1@inews.gazeta.pl>
<3zdgueoiwiht$.dlg@lepper.institute.com> <inf30b$7ok$1@inews.gazeta.pl>
<q...@l...institute.com> <inf3po$9pi$1@inews.gazeta.pl>
<8...@l...institute.com>
In-Reply-To: <8...@l...institute.com>
Content-Type: text/plain; charset=UTF-8; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Antivirus: avast! (VPS 110405-0, 2011-04-05), Outbound message
X-Antivirus-Status: Clean
Lines: 13
Message-ID: <4d9b2911$0$2452$65785112@news.neostrada.pl>
Organization: Telekomunikacja Polska
NNTP-Posting-Host: 83.11.228.35
X-Trace: 1302014225 unt-rea-b-01.news.neostrada.pl 2452 83.11.228.35:59146
X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2360429
[ ukryj nagłówki ]
> tak, są minimalne. Niemniej jednak dopiero założenie łysych Michelinów MXL
> (legendarne opony o legendarnie złym zachowaniu na mokrym/śniegu, nawet jak
> były nowe) na tył (przy dobrych zimowych z przodu) i wjazd na oblodzony
> plac pozwolił ZMUSIĆ takiego BX-a do zarzucenia tyłem, po raz pierwszy w
> jego historii.
> ZMUSIĆ. To znaczy, że na suchym asfalcie w tej sytuacji być może bym już
> dachował.
> I podkreślam - zarzucenia. Poślizgu. Całkiem łatwego do kontrolowania.
> Nawet mając zwykłe letnie (czyli nie MXL) z tyłu nie udało się tego zrobić
> - zawsze odjeżdzał pierwszy przód.
Bo samochody cywilne projektuje sie tak zeby byly podsterowne.
Następne wpisy z tego wątku
- 05.04.11 17:06 to
- 05.04.11 17:39 Irokez
- 05.04.11 17:41 AL
- 05.04.11 17:53 AL
- 05.04.11 17:54 Irokez
- 05.04.11 18:04 J.F.
- 05.04.11 18:04 to
- 05.04.11 18:12 to
- 05.04.11 18:19 Irokez
- 05.04.11 18:23 Irokez
- 05.04.11 18:30 AL
- 05.04.11 18:35 Waldek Godel
- 05.04.11 19:12 J.F.
- 05.04.11 19:53 Tom N
- 05.04.11 20:49 Kuba \(aka cita\)
Najnowsze wątki z tej grupy
- 300km/h
- Jaka nawigacja z asystentem zmiany pasa ruchu?
- Zapierdalać
- Oszczędzanie nie jest łatwe
- Jeździ, skręca, hamuje
- Do IO i innych elektrooszolomow, tu macie prawdziwe smrody
- śnieg
- Jazda z Warszawy do Krakowa teslą
- Beztłumikowcy
- promile wspierają Ukrainę
- Chińczyki są LEPSZE ;-)
- Już nie płoną
- 8%
- Nowy Outlander PHEV w PL
- Śmiechu KOOOOOOPA ;-)
Najnowsze wątki
- 2025-01-12 Jak na naszych oczach odradza się cenzura :-)
- 2025-01-11 Koszty prowadzenia firmy za granicą
- 2025-01-11 19 migrantów
- 2025-01-11 300km/h
- 2025-01-11 Kongres USA uchwalił "Prawo babci Pawlakowej" na MTK [Lex Gradma Pawlak]
- 2025-01-11 Riga => Specjalista ds. public relations <=
- 2025-01-11 Przestępca wyborczy Musk nadciąga nad Tuskistan?
- 2025-01-11 Białystok => Delphi Programmer <=
- 2025-01-09 Jaka nawigacja z asystentem zmiany pasa ruchu?
- 2025-01-10 Coś dusi.
- 2025-01-09 akumulator napięcie 12.0v
- 2025-01-10 Białystok => Architekt rozwiązań (doświadczenie w obszarze Java, A
- 2025-01-10 Warszawa => Software .Net Developer <=
- 2025-01-10 Białystok => Application Security Engineer <=
- 2025-01-10 Warszawa => System Architect (Java background) <=