eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.sci.inzynieriaNowe licznikiRe: Nowe liczniki
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!new
    s.nask.pl!news.nask.org.pl!news.uni-stuttgart.de!news.stw-bonn.de!newsfeed-fusi
    2.netcologne.de!news.netcologne.de!ramfeed1.netcologne.de!nx02.iad01.newshostin
    g.com!newshosting.com!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-01.news.neostrada.pl!unt-sp
    o-a-02.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
    Date: Sat, 05 Mar 2011 01:22:26 +0100
    From: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 5.1; pl; rv:1.9.2.14) Gecko/20110221
    Thunderbird/3.1.8
    MIME-Version: 1.0
    Newsgroups: pl.sci.inzynieria
    Subject: Re: Nowe liczniki
    References: <e...@4...com>
    <9...@o...googlegroups.com>
    <h...@4...com>
    <n...@4...com>
    <2...@4...com>
    <i...@4...com>
    <1...@4...com>
    <k...@4...com>
    <9...@4...com>
    <ikgbl9$svj$1@inews.gazeta.pl>
    <9...@4...com>
    <ikgn93$svj$2@inews.gazeta.pl>
    In-Reply-To: <ikgn93$svj$2@inews.gazeta.pl>
    Content-Type: text/plain; charset=UTF-8; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    Lines: 18
    Message-ID: <4d718243$0$2500$65785112@news.neostrada.pl>
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 83.23.248.248
    X-Trace: 1299284547 unt-rea-a-02.news.neostrada.pl 2500 83.23.248.248:24642
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.sci.inzynieria:27977
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 2011-02-28 18:50, Krzysztof Chajęcki pisze:
    > Dnia Mon, 28 Feb 2011 18:39:28 +0100, J.F. napisał(a):
    >
    >
    >> Z jednej strony chyba czasoskres wprowadzenia, a z drugiej - glowy nie
    >> dam, ale czy katalizatory nie wymagaja precyzyjnej mieszanki, nie
    >> osiagalnej bez elektroniki ?
    >
    > i tak i nie - silnik gaźnikowy można wyregulować równie dobrze jak
    > z wtryskiem i nawet były silniki gaźnikowe z katalizatorem. Tyle tylko,
    > że nie ma układu kontrolnego, który by automatycznie korygował skład
    > mieszanki jak się coś rozjedzie....

    Były i gaźniki z układem kontrolnym - sonda lambda w wydechu i jakaś tam
    korekcja się odbywała. Taki był AFAIR w nowszych wersjach Cinquecento 700.

    Którąś tam normę emisji spalin, przez innych osiąganą już na wtrysku
    udało się w ten sposób uzyskać za pomocą gaźnika.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: