  • Data: 2010-08-17 10:57:10
    Temat: Re: Nowe auto do 45k
    Od: "Chris" <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Cavallino nabazgrał:
    > Co tylko dowodzi, że cyferki nie oddają wszystkiego.
    > Bo to niby tylko po 2-3 cm w każdą stronę, ale różnica w realu jest
    > zauważalna od pierwszego strzału.
    > I nie może być inaczej - Venga to auto mniejsze o wiele cm, inna bryła (i
    > pozycja na kanapie) trochę jej pomaga, ale nie likwiduje różnic.

    Wczoraj jezdziłem ceedem a tydzień temu venga i znam oba auta .. mam 2m
    wzrostu i patrzę na coś takiego jak wymiary :) i jak się siedzi to w obu
    przypadkach wygląda to podobnie ... powiem inaczej jeden i drugi mają plusy
    i minusy teraz pytanie kto ma więcej plusów a kto minusów ...

    --
    www.edom.pl - opinie o deweloperach i bankach.
    www.just4fun.pl - wyszperane w sieci.