  • Data: 2010-08-17 13:15:03
    Temat: Re: Nowe auto do 45k
    Od: "Bugatti" <s...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Chris" napisał w wiadomości:

> [...]

    Nie patrzyłeś w linka...tam są też nowe !

    > Może nie fiata :) poza tym te co są tanie to z kratką :)

    Nie prawda ;-) Looknij na konfigurator dealera i sprawdź
    Punto EVO 1.4 43 000 zł (ma klime)

    Grande Punto 5d 1.4 41 490 zł
    z kurtynami i bcznymy airbagami, system głosnomówiący itd. 46 000 zł -
    http://www.fiat.pl/index.php?pid=25&id_model=21

    > Poniżej 50k to tylko z kratką a te co podałeś w linku to w 90% ceny netto.
    > tak więc 44tyś +22% VAT ...

    I co z tego że z kratką...chyba nie powiesz mi że Venga jest lepsza od
    Focusa...i to jeszcze pod względem prowadzenia.
    A tam w linkach za 45 - 47 tys zł netto ma klime, radio, boczne airbagi.

    > Fok nie ma w tej cenie .... to co jest w necie to fikcje albo nie będę
    > jechał 500km żeby dowiedzieć się na miejscu że już nie ma ...

    Nie musisz jechać...możesz zadźwonić ;-)
    Nie masz działalności aby odliczyć VAT ?
    Focus fajnie się prowadzi i mając 2 m wzrostu na pewno się w nim zmieścisz.
    Za bardzo zapatrzyłeś się na tą Venge...jest tania ma trochę
    wyposażenia...ale wygląda jak wygląda (o gustach się nie dyskutuje)...jednak
    weź pod uwagę Focusa. A jeśli nie możesz odliczyć VATu to weź pod uwagę
    Fiata.

    Pozdr.

    --
    Bugatti