  • 81. Data: 2014-04-01 22:28:44
    Temat: Re: Nowa moda, zmiana pasa na wydre
    Od: jerzu <t...@i...pl>

    On Tue, 1 Apr 2014 20:27:55 +0000 (UTC), AZ
    <a...@g...com> wrote:

    >Juz Roman pisal, jak Ci sie spieszy to czemu wleczesz sie w konwoju? :P

    Ja odpalam dopalacze, wyciągam skrzydła i leeeceee...

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 82. Data: 2014-04-01 22:29:31
    Od: jerzu <t...@i...pl>

    On Tue, 1 Apr 2014 22:25:05 +0200, RoMan Mandziejewicz
    <r...@p...pl.invalid> wrote:

    >Dlaczego nigdy dla mnie, stałego bywalca A4, nie było to problemem?

    Za to miałeś problem z tirami. A ja go nie mam. Jak widać różni ludzie
    mają różne problemy.

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 83. Data: 2014-04-01 22:30:00
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello jerzu,

    > A to upoważniło kierowcę BMW na wjazd na lewy pas.

    Ależ oczywiście, że nie. Po prostu spotkały się dwa buraki i nastąpiła
    eskalacja bez sensu.

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 84. Data: 2014-04-01 22:30:39
    Od: jerzu <t...@i...pl>

    On Tue, 1 Apr 2014 22:25:29 +0200, RoMan Mandziejewicz
    <r...@p...pl.invalid> wrote:

    >Wszystko się liczy - doczytaj wątek do końca.

    Doczytałem. I moim zdaniem jedynym kto _spowodował_ niebezpieczeństwo,
    jest kierowca BMW.

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 85. Data: 2014-04-01 22:35:17
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello jerzu,

    > No i? Do czegoś go to upoważniło? Czy dla kierowcy Forda wynikł z tego
    > jakiś obowiązek?

    Oczywiście - działa ten art. 3, którego tak nie lubisz. I przy okazji
    4 też. Jedno buractwo nie usprawiedliwia drugiego. To jest autostrada
    a nie piaskownica - tu się dzieją poważne wypadki a nie napierdalanie
    plastikową łopatką po głowie.

    W życiu by mi do głowy nie przyszło przepychanie się na autostradzie z
    innym samochodem tylko dlatego, że mi się przed nos pakuje.
    Poprzeklinałbym trochę, trochę potrąbił i pomrugał ale nigdy nie
    przepychał się mając za sobą jeszcze kilka samochodów

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 86. Data: 2014-04-01 22:36:42
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello jerzu,

    > Ja odpalam dopalacze, wyciągam skrzydła i leeeceee...

    No to zjedź na chwilę na prawo i ustąp szybszemu. Korona z głowy
    spadnie? Naprawdę odczuwasz przyjemność w jeździe kilometrami w
    konwoju tylko dlatego, że z przodu wyścig ślimaków się odbywa?

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 87. Data: 2014-04-01 22:41:09
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello jerzu,

    > Za to miałeś problem z tirami.

    Jak jeździłem szybko.

    > A ja go nie mam.

    Teraz też już nie mam. Znaczy oni nadal urządzają sobie wyścigi
    ślimaków, ja nadal przeklinam ale już różnica prędkości nie taka i na
    zielone uciekać nie muszę.

    > Jak widać różni ludzie mają różne problemy.

    Większość stwarzają sobie sami.

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 88. Data: 2014-04-01 22:41:47
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello jerzu,

    > Doczytałem. I moim zdaniem jedynym kto _spowodował_ niebezpieczeństwo,
    > jest kierowca BMW.

    OBAJ. Przepychanka była żenująca.

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 89. Data: 2014-04-01 22:53:36
    Od: anacron <a...@a...pl>

    W dniu 01.04.2014 10:20, AZ pisze:
    > Film nie moj, ale na swojej drodze juz paru takich spotkalem,
    > IMO tacy kretyni powinni miec zabrane PJ.
    >
    > <https://www.youtube.com/watch?v=lnuN4tY4Rnw>

    Jako, że mam DVR przypadkiem bym go przytarł. A co mi tam, auto się
    wylakieruje, a Pan wyedukowany by został. :)

    --
    anacron
    aba/

  • 90. Data: 2014-04-01 22:58:42
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello anacron,

    > Jako, że mam DVR przypadkiem bym go przytarł. A co mi tam, auto się
    > wylakieruje, a Pan wyedukowany by został. :)

    Nie zdziwiłeś mnie. Świadomie doprowadzić do kolizji na autostradzie i
    to na lewym pasie, przy ok. 100km/h. Trzeba mieć właśnie tak nasrane.

    --
    Best regards,
    RoMan