  • 111. Data: 2014-04-02 00:03:38
    Temat: Re: Nowa moda, zmiana pasa na wydre
    Od: anacron <a...@a...pl>

    W dniu 01.04.2014 23:49, "Rafał \"SP\" Gil" pisze:

    > Przypadkiem, to cie twój stary - debil - zrobił.

    Jako, że już po 1 kwietnia nie będę zniżał się do Twojego poziomu.
    Musiałbym się położyć i wtedy cały bym się w gównie upierdolił. Idź
    frustruj się gdzie indziej.

    --
    anacron
    aba/

  • 112. Data: 2014-04-02 00:03:40
    Od: xyz <x...@i...pl>

    W dniu 2014-04-01 23:58, AZ pisze:

    > To byla ironia. Mam takie samo zdanie - vide przyklad kolejka
    > w sklepie gdzie wpada koles bez kolejki bo on tylko po fajki ;-)

    No i właśnie o to chodzi ...
    pzdr

    --
    --- xyz

  • 113. Data: 2014-04-02 01:55:58
    Od: "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl>

    W dniu 2014-04-02 00:03, anacron pisze:

    \>> Przypadkiem, to cie twój stary - debil - zrobił.
    > Musiałbym się położyć i wtedy cały bym się w gównie upierdolił.

    Faktem jest - nie masz możliwości. Tatuś albo śpi, albo wyjebał
    cie już w dzieciństwie z kołyski i teraz na mopsie lecisz.

    Pożal się komediantowi ... wiesz ... co byś spał spokojniej.

    Kontakt: Wrocław +48 71 718 70 90

  • 114. Data: 2014-04-02 08:17:49
    Od: Czesław Wiśniak <c...@n...pl>

    > Jako, że już po 1 kwietnia nie będę zniżał się do Twojego poziomu.
    > Musiałbym się położyć i wtedy cały bym się w gównie upierdolił. Idź
    > frustruj się gdzie indziej.

    Czlowieku osraj tego przyglupa z gilem w nosie. Facet ma frustrujacy zawod
    (podobno sciaga pieniadze od staruszek) stad jego zachowanie.

  • 115. Data: 2014-04-02 09:09:24
    Od: Pan Anatol <n...@b...spamerzy>

    W dniu 01-04-14 12:56, Budzik pisze:

    > A ty znowu ironizujesz?
    > Przeciez jada za tirem, stąd tak wolno...

    Tu akurat zero ironii.
    OK. Jest tir. Ale jak się chce go wyprzedzić, to należy to robić z
    prędkością większą niż 5 km/h od tira, a potem (po wyprzedzaniu) zjechać
    na prawy (przed tira) i dać lewy pas tym szybszym... ot co! Z moich
    obserwacji wynika, że najwolniej jeździ się lewym pasem, bo mistrzowie
    bezpieczeństwa po wyprzedzeniu wolniejszego ruchu już zapominają zająć
    prawy pas.

  • 116. Data: 2014-04-02 09:15:42
    Od: anacron <a...@a...pl>

    W dniu 02.04.2014 08:17, Czesław Wiśniak pisze:
    > Facet ma frustrujacy zawod (podobno sciaga pieniadze od staruszek) stad jego
    zachowanie.

    To by wiele wyjaśniało, dysonans poznawczy (w związku z pracą), poczucie
    niespełnienia, frustracje, agresja. Ale z drugiej strony czytając to co
    i jak piszę to do żadnej uczciwej pracy to Rafał Gil się raczej nie nadaje.

    --
    anacron
    aba/

  • 117. Data: 2014-04-02 10:30:02
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Kol54 h...@w...pl ...

    > Sorry, pomyliłem się. Wyprzedzać może, ale wciskać się nie może.

    Możesz wyjasnic?

  • 118. Data: 2014-04-02 10:30:03
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Pan Anatol n...@b...spamerzy ...

    > Tu akurat zero ironii.

    Wiem. Moja ironią było sugerowanie że Ty ironizujesz.

> [...]
    > obserwacji wynika, że najwolniej jeździ się lewym pasem, bo mistrzowie
    > bezpieczeństwa po wyprzedzeniu wolniejszego ruchu już zapominają zająć

    Ake jak to zrobić jak po lewej tez tir i nie da się szybciej?

  • 119. Data: 2014-04-02 10:33:38
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2014-04-02, Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> wrote:
    > Użytkownik Kol54 h...@w...pl ...

    > Możesz wyjasnic?

    Pewnie wydawalo mu sie, ze na autostradzie nie mozna wyprzedzac prawym
    pasem.

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 120. Data: 2014-04-02 12:58:43
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik AZ a...@g...com ...

    > Pewnie wydawalo mu sie, ze na autostradzie nie mozna wyprzedzac prawym
    > pasem.

    A mozna?
    Bo w sumie tez żyje w przeswiadczeniu, ze na naszych nie mozna, bo nasze
    raczej nie mają 3 pasów ruchu.