  • Data: 2014-04-01 12:49:43
    Temat: Re: Nowa moda, zmiana pasa na wydre
    Od: AZ <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 2014-04-01, RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid> wrote:

    > On - mnóstwo, Ty niewiele na jego wyprzedzaniach. A jeszcze mniej
    > stracisz, jak zrobisz to samo co on a nie będziesz się wlokł w
    > zatwardzeniu.

    Jak to mnostwo? Jest tylko pare samochodow do przodu. Ja nie musze robic
    tego samego bo od takich sytuacji utrzymuje bezpieczny odstep i wyprzedzam
    jak juz wszyscy sie potasuja. Poczekam jeszcze te pare lat i kiedys ludzie
    beda jezdzic jak na zachodzie.

    > Jeśli z tyłu było jeszcze 5 w konwoju (a tak wynika z komentarza na
    > YT) to zyskał sporo czasu. I jak będzie konsekwentnie parł do przedu a
    > nie marnował czasu w konwojach, to przejedzie znacznie szybciej. A
    > czasem nawet 5 minut ma znaczenie.

    Czasem nawet 2 minuty stracone przez takich szybkich tez ma znaczenie.
    Moze gosc w Fordzie tez sie spieszyl i stad ta cala sytuacja?

    > To tylko kwestia odstępu, którego Ford nie zachował a wręcz złośliwie
    > skasował.

    A bezpieczny odstep juz BMW nie dotyczy?

    --
    Artur
    ZZR 1200