  • Data: 2014-04-01 12:44:08
    Temat: Re: Nowa moda, zmiana pasa na wydre
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid> szukaj wiadomości tego autora

    Hello AZ,

    > Wiec ile zyskal wyprzedzajac te kilka samochodow i wlokac sie dalej
    > w konwoju?

    On - mnóstwo, Ty niewiele na jego wyprzedzaniach. A jeszcze mniej
    stracisz, jak zrobisz to samo co on a nie będziesz się wlokł w
    zatwardzeniu.

    > Dla kogo? Ile ten gosc szybciej pojechal wjezdzajac przed wlokacego sie busa
    > (bo nie widac czy cos przed tym busem jeszcze jechalo)?

    Jeśli z tyłu było jeszcze 5 w konwoju (a tak wynika z komentarza na
    YT) to zyskał sporo czasu. I jak będzie konsekwentnie parł do przedu a
    nie marnował czasu w konwojach, to przejedzie znacznie szybciej. A
    czasem nawet 5 minut ma znaczenie.

    > Jak kilka minut jak napisales ze X<10? A i tak musial jechac w tym konwoju.

    Ale został mu tylko jeden do wyprzedzenia - mając 500 metrów można to
    zrobić nawet prawym pasem.

    > Jak taka sama sytuacja? Wyprzedzam go prawym i znikam a nie wciskam sie mu
    > przed maske i wloke za czyms z przodu.

    To tylko kwestia odstępu, którego Ford nie zachował a wręcz złośliwie
    skasował.

    --
    Best regards,
    RoMan